Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ziek

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2013 om 14:01
heel veel sterkte ,mijn dochter heeft ergens hoedjes besteld ,maar zag ze later in een gewone winkel de zelfde hoedjes voor een stuk minder
ik denk dat gehaakte hoedjes te veel open zullen zijn ,maar dat is iets wat ik denk.
 
onze dochter heeft 3 weken gelden haar laatst chemo gehad en daarvoor 21 bestralingen
 
ze heeft dit tot mijn grote verbazing allemaal goed door staan je krijg vooraf aan de chemo medicatie die er voor zorgd dat je niet misselijk gaat worden dit was jaren terug namelik wel het geval
 
 misschien wat nuttige tips
drink na elke chemo heel veel hoe vlugger de rommel uit je lijf is hoe beter
 
omdat je,je wenkbrauwen en wimpers ook gaat verliezen kan je nu alles nog zichbaar is er voor kiezen om deze te laten tatoeeren
 
laat je vooral goed informeren over wat er gaat gebeuren en hoe het gaat
trek optijd aan de bel als je bv tijdens de chemo veel gaat hoesten
 
mijd mensen die zich niet lekker voelen je bent namelijk heel vabtbaar tijdens deze periode
neem zoveel mogelijk tijdens alle behandelingen iemand mee de chemo duurt namelijk enkel uren
dan is het geoon fijn dat je iemand bij hebt voor een praatje
 
dikke knuffel hannie
 
 
 
 
 
 
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: Appelscha
Status: Offline
Points: 322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2013 om 14:49
Dank je wel Hannie voor je tips. Ik heb nu een hoedje gehaakt waar een wel wat open gedeelte bij zit, maar die kan ik nog opvullen met een gehaakt randje mocht het te koud zijn. Zal kijken dat er een foto komt....
We worden vanuit het ziekenhuis in Assen heel goed begeleid. Daar is een heel team wat klaar staat om je aan alle kanten te adviseren en je helpen met raad en daad. Ik moet zeggen dat het heel goed geregeld is van daar uit.
Die hoedjes en dergelijke die je kunt kopen zijn mij te nadrukkelijke chemo dingen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind ze er afschuwelijk uit zien en totaal niet mooi. Ik heb al diverse site,s gezien en ze kunnen mij niet bekoren. Daarom dacht ik: kom die kan ik zelf leuker maken.....


jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2013 om 14:51
Verstevigen kan misschien met een band rondom aan de buitenkant, met een bloem voor de versiering.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2013 om 16:25
Heel veel sterkte gewenst Joke met deze lange weg af te lopen
Misschien inderdaad een band er omheen met vilt of zo of een lint kan ook

Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2013 om 16:33
http://haakmaaraan.blogspot.nl/2012/06/vraagoproep-haak-patroon-chemo-muts.html

hier staan wat patronen/linken voor ideeën voor hoedjes, ook op Drops  staan patronen van hoedjes, met halve stokjes haken maar het eea al een stuk minder doorzichtig en gatenvrij.
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Januari 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 18:09
Heel veel sterkte !!!!
 
 
x_3bc1bd1f
Back to Top
lydjuh View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 Maart 2013
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lydjuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 20:00
Heel erg veel sterkte
Groetjes Lydia
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: Appelscha
Status: Offline
Points: 322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2013 om 16:42
Inmiddels zijn we een aantal weken verder en vandaag gehoord dat ik woensdag naar de oncoloog mag. Er waren in de poortwachter uitzaaiingen en er is nog wat achter gebleven in de borst. Ik hoef dan geen operatie weer, maar wel gelijk de hele bub. Dus chemo, bestralen en medicatie om de hormonen te remmen.

http://borstkanker-sneltrein.blogspot.nl/
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2013 om 18:16
heel veel moed kracht en sterkte de komende tijd!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2013 om 18:33
Heel veel sterkte de komende tijd
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2013 om 18:40
Heel veel sterkte.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2013 om 18:48
Heel veel sterkte gewenst Joke met wachten en met alles verwerken wat op je af komt. 
Hug
Back to Top
Joyce38 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce38 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2013 om 18:57
Heel veel sterkte gewenst.
Back to Top
chickey1214 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2013
Locatie: Elburg
Status: Offline
Points: 79
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chickey1214 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2013 om 19:13
Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.
Ik brand een kaarsje voor je vanavond.
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 1165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2013 om 19:32
Heel veel sterkte de komende tijd.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2013 om 20:39
veel sterkte en kracht gewenst voor jouw en je familie
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2013 om 12:56
Heel veel sterkte,moed en kracht voor jou en je gezin.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns