Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Babydeken

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2013 om 08:37
Nee nog niet. Als je op mijn naam klikt en dan op Member's profile, zie je de goede plaats voor je e-mailadres. Daarna scroll je naar boven voor Member Control Panel, onder de grote paarse letters Hobbydoos. Klik daarop en je ziet hoe je je profiel kunt veranderen.

Het gaat heus lukken. Je kunt ook mij een e-mail sturen, gewoon via jouw outlook, dan heb ik je mailadres ook. Maar dat zul je dan voor elk patroon dat je hier ziet moeten doen, dat is zo omslachtig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2013 om 11:31
Ik heb helaas nog niets mogen ontvangen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2013 om 16:57
Sorry Esther, ik heb het mailen over de deken afgezet en ik hoopte dat één van de ontvangers hem door zou geven. Ik flip zelf het forum op en bijna meteen weer eraf, omdat het me enorm is gaan vervelen. Ik heb je in de haast over het hoofd gezien, denk ik. Maar ik heb je nu twee mails met dekens gestuurd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2013 om 19:43
Mijn dank is ook heel groot Magtelt dat je hem toch aan mij hebt doen toekomen Thumbs Up
Back to Top
Vivike View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 06 Mei 2012
Locatie: Hamont
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vivike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2013 om 14:33
Hallo,
Zou ik ze ook mogen ontvangen? (of in ieder geval de gehaakte)
Alvast bedankt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns