Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon stola gezocht

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
monicav View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 April 2013
Locatie: noord holland
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monicav Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haakpatroon stola gezocht
    Posted: 23 April 2013 om 18:22
Ik zoek een haakpatroon van een stola/omslagdoek wat in een boekje van zeeman heeft gestaan
het ziet er zo uit 
Wie kan mij aan dit haakpatroon helpen van deze omslagdoek/stola uit een haak-breiboekje van  Zeeman

groetjes Monica
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2013 om 19:28
hoi ,
kooppatronen mogen niet door gegeven worden helaas.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2013 om 09:39
Maar bij links staan een heleboel stola's. Even de zoekfunctie gebruiken.

In onze Zeeman liggen nog stapels boekjes, 99 eurocent. Misschien is dat boekje ook nog ergens te vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
monicav View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 April 2013
Locatie: noord holland
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monicav Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2013 om 11:03
nee hier in de buurt helemaal niets van boekjes meer
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2013
Locatie: provincie zld
Status: Offline
Points: 226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2013 om 11:16
Hier, in het zuunige zeeuwse land, kopen de mensen niet zo snel denk ik, want er liggen hier nog boekjes hoor!! al weet ik natuurlijk niet of het ook het boekje is wat je zoekt!
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2013 om 13:07
Hoi, hier ook niet ben nog gaan kijken vind het patroon ook erg leuk
Back to Top
monicav View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 April 2013
Locatie: noord holland
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monicav Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2013 om 14:49
Jammer dat ik het patroon niet kan vinden 
Ik dacht dat zoiets wel gedeelt mocht worden want eigenlijk zijn alle patronen koop patronen ook al staan ze nu op internet

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2013 om 19:56
Weet je uit welk boekje van Zeeman de stola komt?Ik heb er heel veel maar kan die stola niet vinden.Hoe kom je aan dit plaatje? Of staat de stola in een andere kleur in het Zeemanboekje??
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2013 om 20:49
Hoi Monica

Ik heb het patroon gevonden type op internet maar haakpatroon stola zeeman dan staat die bij helen,s hooked.

Gr. Petra
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2013 om 22:08
Wat goed dat je dat zo gevonden hebt Petra. De uitleg ziet er ook heel duidelijk uit. Bedankt voor de googeltip.
Wat ik niet allemaal leer op de hobbydoos. Geweldig!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
monicav View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 April 2013
Locatie: noord holland
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monicav Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 09:46
Wat goed van je Petra
dank je welThumbs Up

gr. Monica
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 09:56
Graag gedaan, ik wil hem ook gaan maken ben benieuwd of ik uit het patroon kom ik haak nog niet zo heel lang

Gr. Petra
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 10:33
Als ik ergens niet uitkom, dan vraag ik het hier op het forum. En er is altijd wel iemand die je verder op weg kan helpen.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 12:58
Petra van mij ook een bedankje voor je Google tip van dit leuke patroon Thumbs Up

Liefs Jann Heart
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns