Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haaknld action

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haaknld action
    Posted: 01 Mei 2013 om 10:21
hoi, bij nieuwe artikelen zag ik haaknaalden in koker maat 3 tot 10 voor 1.99
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2013 om 14:39
Ja die zag ik maandag ook, ze hebben bij ons ook nog een zelfde set met breinaalden. (pen 3,5 tot pen 10 geloof ik).
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2013 om 20:57
Ik  heb ze laatst al eens meegenomen ,maar ze zijn erg stroef. ik weet natuurlijk niet of ze dat allemaal zijn 
oant Sjen
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 01 September 2011
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2013 om 21:54
ik heb ze ook meegenomen, maar heb er nog niet mee gehaakt... De koker zit nog dicht...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 08:46
Stroeve veiligheidsspelden moest je in een ver verleden even langs je hoofdhuid halen om ze makkelijker in de luier te steken. Misschien helpt het ook met de breinaalden en haaknaalden van Action.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 08:57
ha niet te hard krabben met die dingen!!!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2013 om 16:16
In een nog verder verleden staken we die spelden in zeep . Zou je ook kunnen proberen of witte was en kaarsvet zoals we die gebruikten voor de naaimachine naalden .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2013 om 16:59
Wat ook helpt bij een stroeve lade. Die haal je niet zo makkelijk over je hoofd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2013 om 15:20
Enkele jaren geleden heb ik 2 paar goedkope brei- en haaknaalden gekocht. Nooit meer ! Angry
Een doos pleisters verbruikt want de punten van die naalden hadden hun naam niet gestolen. Ook het haakje van de haaknaald was smaller dan de duurdere exemplaren waardoor het haken meer een gevecht leek dan een ontspannende bezigheid. Wink
Alles is uiteindelijk in de vuilnisbak beland en ik heb terug naalden van Prym gekocht. Iets duurder maar zalig om mee te handwerken. Smile
 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2013 om 14:01
Oh Dine ik begrijp gelijk wat je bedoelt! Ik kocht laatst breipennen bij HEMA en haalde gelijk mijn vingertoppen open.
Back to Top
xxy View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Mei 2013
Status: Offline
Points: 44
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xxy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 13:37
haaknaalden van action vond ik niet prettig, erg stroef

idem van de wibra , leek me handen met dikkere greep, helaas de oogjes zelf waren niet fijn, de greep wel

mbt rondbreinaalden zelfde......... goedkopere met allerlei frustraties, nu ik meer brei heb ik betere aangeschaft
maar om te proberen en kijken of breien/haken iets voor je is, is het natuurlijk altijd goed
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2013
Locatie: provincie zld
Status: Offline
Points: 226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 13:49
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Stroeve veiligheidsspelden moest je in een ver verleden even langs je hoofdhuid halen om ze makkelijker in de luier te steken. Misschien helpt het ook met de breinaalden en haaknaalden van Action.
haha, ik zie mijn oma nog haar naalden door haar knot steken, inderdaad omdat ze stroef waren.
Back to Top
San-nie View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2013
Locatie: Schiedam
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer San-nie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2013 om 19:10
Back to Top
San-nie View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2013
Locatie: Schiedam
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer San-nie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2013 om 19:15
En toen drukte ik op de verkeerde knop Embarrassed
Ik wilde zeggen dat ik de naalden van de Action ook heb gekocht en ik vind ze op zich wel prettig.
Maar ik vind gek genoeg de goedkope haaknaalden van de Zeeman nog steeds het lekkerst haken. En ik heb ook een paar felgekleurde aluminium haaknaalden van de HEMA, die vind ik ook fijn om mee te heken.

Moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat ik geen haaknaalden heb met zo'n ergonomisch handvat omdat ik die toch wel erg duur vind en zoveel heb ik niet te besteden. Vandaar dat ik ook bijna altijd met acryl van de zeeman en de wibra haak want dat is goedkoop en toch goed.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2013 om 10:53
Ik gebruik ook veel wol van Zeeman, ik heb nu ook een Zeemant-shirt gekocht, ik vind het zo'n geuzennaam. Ik ga daar zeker buiten in zitten breien en haken. Ik wilde dat Wibra ook zulke shirts met hun naam had.

Een heel scherpe punt kun je bijwerken met fijn schuurpapier.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
San-nie View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2013
Locatie: Schiedam
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer San-nie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2013 om 11:27
Dat shirt heb ik ook, ik vond hem echt zo leuk :)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.437 seconden.
Lang Yarns