Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Brei patroon voor op een trui

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hartbeertje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 April 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hartbeertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Brei patroon voor op een trui
    Posted: 01 Mei 2013 om 20:27
ik ben opzoek naar een breipatroon voor op een trui, met werkbeschrijving.  ik zoek de breipatroon van Elmo en Woezel en Pip? Ik hoop dat mij iemand kan helpen? vanwege copy right kan ik het niet vinden via google. Ik heb al een paar truien gezien met een plaatje van woezel en pip. en van elmo. ik wil graag ook zo een trui laten maken voor me oppas kindje ze wordt in oktober 2jaar. ik hoop dat mij iemand kan helpen? Cry  groetjes sandra
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 09:16
Heb je al een op www.xs4all.nl/~baltena/Annemieke gekeken?
Daar staan heel veel inbrei patronen voor kinder truien op.
Succes! Gr. Stramien
december2011

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 09:31
Misschien ook eens zoeken op een borduurpatroon en dat inbreien of op mazen ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 09:38
Er was elders een vraag over rasters, die je op een foto of tekening kunt leggen en dan heb je een inbreipatroon. Maar daar is verder niet op gereageerd. Ik kan niets met de zoekfunctie hier op het forum, maar dat onderwerp is eerder aan de orde geweest. Misschien vragen in de breiwinkel of aan breiwinkels online?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 10:52
Staan er hier charts die je kunnen helpen? Hier

Vifke
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 11:26
hier staat een telpatroon vanElmo, woezel en pip, ze breit ze ook voor je, tegen betaling natuurlijk.


groetjes margriet
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.467 seconden.
Lang Yarns