Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vierkant gehaakte mand met omslag

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vierkant gehaakte mand met omslag
    Posted: 23 Mei 2013 om 14:44
Wie weet waar ik een vierkant gehaakte mand met bovenaan een omslag kan vinden?
Graag in de rondte gehaakt met vasten. Ik heb er bij loods 5 zien staan, maar vind ze iets te prijzig.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 16 April 2013
Status: Offline
Points: 94
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 14:46
Daar was ik nou ook naar op zoek! Die zijn super leuk he?! Hoop dat iemand ons kan helpen.. Ook al ben ik dan aan 2 projecten tegelijk bezig..
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 15:18
Ik dacht zoiets gezien te hebben.
.... zoeker-de-zoek.....

Gevonden, maar ze zijn gebreid en niet gehaakt.
http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/2013/01/mandjes.html
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 20:23
Bedankt cully, zelf inmiddels wel wat haakpatronen gevonden, maar vaak zijn ze vrij prijzig, zodat je ze dan net zo goed kant-en-klaar kunt kopen.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 08:06
Heb hieronder wat linken neergepend naar verschillende soorten manden, vierkante vind je niet veel, maar toch hoop ik dat er iets tussen zit wat je bevalt.
Een ronde mand staat hier en hier staat een vierkant (daar is er wel google translator gebruikt want oorspronkelijk is het deens).
En hier staan er nog ronde (je maakt die groter met dikker garen) en hier zie je hoe je een grannymand maakt.
Hier vind je nog een mand, en hier heb je een pdf file van een vierkant.
Hier en hier vond ik nog patronen van manden.

Voila dat zijn zowat de linken voor manden die ik had. Veel haakplezier
Vifke
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2013 om 16:44
Inmiddels zelf wat geprobeerd. De paar vierkante mand patronen die ik had gevonden zonder naden; bestaan uit een vierkante lap (heen en weer gehaakt) en dan aan de zijkanten ingestoken om voor de rand rond te gaan haken. Dat wilde ik niet.
Ik zocht een vierkant mandje die in het rond gehaakt wordt van de bodem tot aan de rand.
Nu ben ik begonnen met 8 vasten op een magische cirkel. En in de 2e toer op elke 2e vaste 3 vasten en verder steeds een vaste op een vaste.
Dan elke volgende toer (zonder de toer te sluiten) op elke hoek op de 2e vaste van de 3 hoekvasten weer 3 vasten.  
 
Hier ben ik nog mee bezig. Wordt vervolgd
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns