Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Schoonmoeder/juf met pensioen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Schoonmoeder/juf met pensioen
    Posted: 21 Juni 2013 om 16:51
Wie weet iets leuks voor mijn schoonmoeder? Ze heeft in maart haar 40 jarig jubileum als juf gehad op 1 school. Komende vrijdag als het schooljaar is afgelopen vindt ze het mooi geweest met lesgeven en stopt ze met werken. 
Gister hebben we haar afscheid al gevierd op school, met afscheidscadeautjes van alle klassen, BBQ met de collega's en alles. Ze heeft gister heel veel bloemen gehad en ik vermoed dat ze volgende week ook weer een aantal boeketten te geven. Mijn vriend en ik vinden het eigenlijk ook wel leuk om iets te geven. 
Nou wou ik iets haken, maar geen omaatje/ bejaarde, aangezien dat voorlopig nog niet in de planning staat WinkLOL
Weet iemand misschien iets leuks voor een aftredend juf die met pensioen gaat? 
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2013 om 17:38
Moeilijk, ik kom momenteel niet verder dan een boekenlegger.
Is er een bepaalde hobby die ze nu zal gaan doen ? Of wil je echt iets mbt school / pensioen maken ?
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2013 om 17:49
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2013 om 17:55
Tashanger met een (wijze) uil eraan.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 09:27
Een soort Pippi Langkous kind met een brilletje en een vieze toet?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 09:35
Deze is misschien ook wel wat voor jou, Zazia:

http://forum.hobbydoos.nl/granny-bunny_topic34351.html
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2013 om 12:02
Kijk een bij http://www.amigurumis.nl/over_mij.html  daar staat misschien ook wel iets tussen waarvan je denkt, dat past bij haar.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 21:26
Misschien iets van een boekomslag haken met daarin haar lievelingskinderboek? 
En dan zoals Cully zei met een boekenlegger erbij?
Hm misschien slecht idee, zie je de naam van het boek natuurlijk niet.
Sorry weet het ook niet verder :) Zal er even over na denken
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2013 om 08:23
Het wordt denk ik een parkietje uit van de blog van knutselmam. Ze kweekt zelf sijsjes, maar kon ik geen patroontje van vinden. 
Alle dames bedankt voor de tips, maar ik vind het meeste voor schoolgaande juffen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns