Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Amigurumi & mini's

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Amigurumi & mini's
    Posted: 09 Juli 2013 om 14:27
Heeft iemand deze al (van Tessa van Riet-Ernst )? Ik heb ergens dit plaatje gevonden waar bij stond dat dit alle patroontjes waren.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2013 om 17:58
Onze bieb heeft hem nog niet. Ik hoop dat ze het aanschaffen, ik zie wel iets in die visjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2013 om 18:00
Ik denk dat het een vrij nieuw boekje is. Kwam hem van de week ook tegen op een blog, eerder ook nog nooit van gehoord.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2013 om 18:13
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Onze bieb heeft hem nog niet. Ik hoop dat ze het aanschaffen, ik zie wel iets in die visjes.
 
Bij onze bieb, moet je vaak een jaar wachten.
Ik heb ondertussen wel deze visjes voor je:
 
 
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2013 om 18:44
hij staat bij echtstudio te koop dit boekje zag ik net
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2013 om 19:05
Ik zag hem ook staan Cozz. Met de vermelding dat 13 jul de schrijfster komt signeren, klinkt dus errug nieuw !!
 
En een gratis patroontje. Even naar beneden scrollen tot je de pdf ziet.
Back to Top
kersepit View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2013
Status: Offline
Points: 44
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kersepit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 09:18
Ik heb hem, hij is ontzettend leuk! De patroontjes zijn erg klein, waardoor het supersnel af is. 

Er is ook een filmpje van waar een aantal ontwerpen voorbij komen: http://www.youtube.com/watch?v=FnsUhUxtPVU
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2013 om 19:17
Nog bedankt voor de tip over de visjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2013 om 21:38
Heb m ook, de hele kleine vind ik te klein' haaknd1.5. De andere zijn op 2.5. Idd kleine werkjes, voor restjes of ff tussendoor, heb net de flamingo af en de muis,visjes en octopus staan hoog op mn wil ik maken lijst!
Wat zou er gebeuren als je die kleine met 2.5 haakt, krijg je dan monstertjes of gewoon grotere?
Als je hier op de bieb wacht duurt t jaren
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns