Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag/housewarming

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hobbydoosdag/housewarming
    Posted: 30 September 2013 om 09:24
En hopelijk blijft hij dan nog lang weg. Bij mij was dat na de overgang, maar dat is nog zo ver voor jou.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 19:22
Ik was kapot na jullie bezoek en heb samen met de katten even op de bank gelegen.
Hopelijk is de migraine gauw helemaal weg.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 19:20
Leonie, dank je wel voor de zegels.
Pippie, dank je wel voor de wasbollen.
Magtelt en ton, dank jullie wel voor de gezelligheid, de gebreide kledingen deken voor de pop en wiegje voor mijn opvang.
Marie en Nina hebben heerlijk gesmuld van de melk en gespeeld met de bal.

De kleding voor de meiden staat klaar om naar hun te brengen.

Ik was kaapt na
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 18:45
Fijn, dat jullie een leuke dag hebben gehad ! Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 15:26
Het was reuzegezellig, Sanne heeft een heel mooi huis en twee schattige katjes. En dat Sanne zelf lief is, weten de oudere hobbydozen al.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 10:34
Hoi collega's!   Fijne dag saampjes!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 10:26
Jammer, ik vind het wat te ver maar was graag gekomen. Lijkt me leuk om de mensen te ontmoeten van dit forum! 
Hopelijk heeft binnenkort iemand in de buurt (west Brabant/oost Zeeland) zin om iets dergelijks te doen. 
Ikzelf zal dat niet zijn ivm ziekte van mijn man is dat hier in huis te druk.
In elk geval; heel veel plezier allemaal!
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 10:16
Veel plezier zal wel lukken met magtelt en Ton.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 08:44
Veel plezier vandaag!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 21:29
helaas voor jou, ik kom morgen pas terug van mijn vakantie.
had graag gekomen. volgende keer beter. veel plezier morgen
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 16:59
Zou het wel erg leuk vinden, maar ik ben hoogzwanger en daardoor niet echt mobiel meer. Wie weet een volgende keer (hm, als ik dan oppas heb...)
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 16:55
Wie heeft er zijn om morgen hobbydozen te ontmoeten of weer te zien?
De deuren van mijn huis staan open!
In l.eusden, net onder amersfoort.
Iedereen is welkom !
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2013 om 17:41
De maanden mei en juni liggen meestal ook moeilijk vanwege allerlei sportactiviteiten. Het valt niet mee om een datum te prikken. Maar zo'n hobbydoosdag komt meestal maar 1 x per jaar voor en dan zet ik andere dingen opzij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2013 om 16:01
Jammer, dat er zo weinig reacties komen (mij lukt het niet vanwege mijn gezondheid).
Maar ik wil jullie langs deze weg wel een plezierige dag wensen.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2013 om 14:50
Kan helaas niet. Vieren dan nog de verjaardag van mezelf en mijn man.
Maar wil graag een keer komen. Alleen zijn september en oktober drukke maanden voor mij. Alle activiteiten beginnen dan weer van de natuurgidsenverenging, vergaderingen, voorbereidingen etc......


http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2013 om 09:36
Nieuwelingen, weest niet bang! Misschien ben ik wat streng geweest over je e-mailadres, maar heus, de bijeenkomsten zijn reuzegezellig en leeftijd doet er niet toe.

Als al je vriendinnen, zussen en nichtjes hun neus optrekken voor je haak- en breihobby (of die uitbuiten met orders), is hier je kans om je passie te delen met gelijksgestemden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 22:43
Wie Ooh wie heeft er zin in een gezellige middag kletsen, breien en/of haken?
Personen ontmoeten of weerzien?
Dat kan zondag aanstaande in midden nederland!
Back to Top
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Maart 2013
Locatie: limburg
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2013 om 17:23
Jammer ,ik had graag gekomen maar het is voor mij te ver.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2013 om 13:00
Ja hoor, die dag is ook prima. Als ik de enige ben, zetten we Ton in een hoekje met de katjes en kunnen wij lekker bijkletsen. Heb je behoefte aan een lesje tunisch haken? Ik neem in ieder geval wat van die naalden mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2013 om 11:09
Jammer dat er weinig/geen animo is.
Magtelt, zondag 29e komt mij iets beter uit. Jou lukt dat ook?

Wie heeft er zin om elkaar te ontmoeten in midden nederland op 29 september. Niets moet, heel veel mag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns