Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenafwezig

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Onderwerp: afwezig
    Posted: 29 December 2007 om 13:05
ik ben van internetprovider veranderd per 1 januari as. helaas heeft mijn oude provider het verkeerd afgemeld waardoor de nieuwe mij niet aan kan sluiten. dit houdt in dat ik pas eind januari weer internet heb. Ik zal proberen op mijn werk in de pauze etc even op het forum te komen maar ben dus veel afwezig de komende tijd, heel vervelend vooral omdat ik freelance en vrijwilligerswerk (vertaling) via internet doe....
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 13:50

He bah, wat vervelend,ik zal je missen,hoop dat je snel weer aanwezig bent,er zijn de laatste tijd al zoveel oude en actieve leden niet meer aanwezig.

Balen voor jou,misschien lukt het nog om te herstellen?

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 14:14
he breioma, nee helaas, we hebben echt al zoveel afgebeld. maar orange heeft aan de kpn het verkeerde doorgegeven waardoor de nieuwe provider telfort minimaal 3 weken na 1 januari nodig heeft om alles weer te herstellen. maar goed, op het werk kan ik vast wel even gluren en daarna ben ik weer volop aanwezig hoor!

hoe is het trouwens met je?
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 14:21
inmiddels een dubbele dosering pijnstillers,ben nu een beetje dronken,zit maar een simpel vestje te breien,maak teveel fouten bij een moeilijk patroontje,moet 8 jan een mri en adn 15 jan  de uitslag,kan nu moeilijk zitten,maar misschien zit ik wel teveel,geen idee,komt vast weer goed allemaal.efkes nog doorstouwen.
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 14:34

Wat vervelend voor je, zowel voor je werkzaamheden (freelance en vrijwilliger) als privé.

Ik merk dat het forum als een soort verslaving werkt. Erg gezellig in ieder geval.

Groetjes,

Dorine

(voor Corry veel sterkte de komende tijd)

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 16:11

Haal uit het negatieve het positieve kun je lekker veel breien  etc. anders wordt je er alleen maar somberder van moeten we ook niet hebben, komt wel weer goed.

groetjes Tineke

Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2007
Status: Offline
Points: 707
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 16:12
Jammer dat dat zo gelopen is met je internet.
Corry sterkte
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 18:01
hoi lisa, dat is best wel vervelend, zeg! Is er iemand anders die het werk even voor je kan overnemen? (je vrijwilligerswerk, bedoel ik) Want is best wel een drukke periode daar, denk ik...
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 19:33
hey chrisje nee ik heb niemand die het kan overnemen, maar ik ga het gewoon doen en dan zet ik het werk op een usb-stick (of eigenlijk mag manlief dat doen want dat gaat me boven de pet), en dan kan hij het op het werk doormailen (wij hebben daar geen aansluiting voor op het werk). dus hopelijk komt dat goed maar is wel omslachtig....

hoe gaat het met jouw kindjes in sri lanka?
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 20:30

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

hey chrisje nee ik heb niemand die het kan overnemen, maar ik ga het gewoon doen en dan zet ik het werk op een usb-stick (of eigenlijk mag manlief dat doen want dat gaat me boven de pet), en dan kan hij het op het werk doormailen (wij hebben daar geen aansluiting voor op het werk). dus hopelijk komt dat goed maar is wel omslachtig....

hoe gaat het met jouw kindjes in sri lanka?

inderdaad omslachtig, maar wel super dat het lukt!

Met de meiden in sri lanka gaat het heel goed! ,heb net een trotse brief gekregen dat het eerste examen op de nieuwe school goed ging (it was easy, proest, de kleine opschepper) Ze doet het heel goed!

En de andere is van 33% naar de derde van de klas veranderd... Was niet leuk om te doen, maar ik had haar even stevig de waarheid verteld...  Had haar gezegd dat "niet willen" en "niet kunnen" twee verschillende werelden zijn... Als ze dus niet beter ging werken, ging ik eens goed nadenken of ze wel hulp verdiende... Klinkt hard, maar ik wist goed genoeg dat het aan de inzet lag!  en nu dus een model-student...

Het nieuwe schooljaar begint hier in januari en niet zoals bij ons in september. Dit examen is dus in feite een eindexamen.

en met jullie schatten? hopelijk ook alles goed!

Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 20:50
Hoi Lisa, als je drie weken het forum niet kunt lezen heb je zeker een week nodig om bijgelezen te raken. Sterkte met je internetloos tijdperk.
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 21:44
he chrisje, met de mijne ook alles goed.
angel uit ecuador ben ik wat minder trots op, hij vertelde heel trots in zijn brief dat die zo graag alle kindjes in de klas verlinkte aan de leraar...hmmm...beetje een verklikkertje. Maar zowel hij als Joseph doen goed hun best en helpen hun ouders, dus dat is geweldig.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 22:03

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

he chrisje, met de mijne ook alles goed.
angel uit ecuador ben ik wat minder trots op, hij vertelde heel trots in zijn brief dat die zo graag alle kindjes in de klas verlinkte aan de leraar...hmmm...beetje een verklikkertje. Maar zowel hij als Joseph doen goed hun best en helpen hun ouders, dus dat is geweldig.

 en angel dus niet altijd een engeltje... Denk dat je het ook een beetje in de context mag plaatsen van "ik doe het wél goed"... Hema heeft dat ook soms: TE goed willen doen, en dan gaat ze dus klikken om bij mij op een goed blaadje te staan...  Ik zeg dan altijd: "nee klopt, dat mocht eigenlijk niet, maar klikken ook niet..."

 Ben geen psychologe, maar schijnt iets te maken te hebben met het besef van goed en kwaad dat zich ontwikkeld... Waarmee ik dus maar wil zeggen: verder is het vast wél een engeltje!  

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 23:49

Jeetje Lisa wie gaat er nu het hardst missen. Jij ons of wij jou., neen grapje ik vind het erg voor je zeker omdat je de computer ook voor je free lance vertaalwerk gebruikt. Ach altijd dat gedoe als je iets wil aanpassen altijd schijnt er iets mis te lopen en dan sta je voor een voldongen feit waar je niet gelukkig mee bent.

Wel fijn om te horen dat jullie pleegkindjes het goed doen

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns