Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wibra wol

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wibra wol
    Posted: 10 Augustus 2013 om 12:28
Ik weet niet of het overal zo is maar onze wibra heeft prachtige kleuren binnen gekregen, buiten de standaardkleuren wit,creme,rood,roze enz lagen er nu mooie warme kleuren zoals geel, bordaux rood, groen enz in de schappen, ook veel gemeleerde kleuren.
Annie van de Wibra vertelde mij dat de kleuren van de herfst in kleding en in wol geleverd worden.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 13:11
Is het echt wol? Of zijn het nieuwe kleuren van Saskia, want dat is acryl. Ben wel benieuwd :)
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 13:58
Zal van de week eens kijken. Dank je.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 14:27
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Is het echt wol? Of zijn het nieuwe kleuren van Saskia, want dat is acryl. Ben wel benieuwd :)

o.a nieuwe kleuren saskia.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 15:46
O jakkie ik was er al bang voor. Ik heb me laatst voorgenomen om eerst grote delen van mijn wolvoorraad op te maken, vóór er een nieuwe bol over de drempel zou mogen. Maar als er nu weer allemaal nieuwe kleuren en tinten zijn...?? Ik zal Ton zeggen dat hij me vast moet houden, als ik de neiging krijg om de stad in te gaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 16:06
Een tuigje nodig Magtelt?? Wink
Ik heb net al mijn wol gesorteerd en kwam ook nog dingen tegen die ik niet gebruikt had. En tja dan nog is het aantrekkelijk om leuke kleuren bij te kopen.......

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 01 September 2011
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 20:30
ik zal bij ons ook eens langs gaan.... lol!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 21:06
ik ga maandag toch eens piepen hoorBig smile   bedankt DinyThumbs Up
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 21:32
Een tuigje aan een elastiek. Ben ik bijna bij de bushalte, dan word ik teruggetrokken naar huis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 22:23
Kan iemand mij vastbinden?
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 01 September 2011
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2013 om 17:02
Ben net geweest, maar bij ons hadden ze geen nieuwe kleuren helaas....Cry
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2013 om 19:09
Action had niet veel, maar wel een bruine en paarse kleur die ik nog niet had. En veel dikkere wol.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2013
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2013 om 21:37
ik ga toch liever naar de Wolhal , ik vind de wol van de Wibra te dik . Dat komt ik ben van boven nogal fors bij de rest van het lichaam vergeleken. Dus brei ik liever met wol dat dun van draad is . Die ik met pen 2 kan breien .
 
groetjes Rita
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns