Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenook even voorstellen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Botticelligrrrl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 27 April 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 292
Direct Link To This Post Onderwerp: ook even voorstellen
    Posted: 27 April 2006 om 14:46

Dag mede-creatievelingen!!

Ik zal me even voorstellen, want ik ben hier nieuw op dit forum...

Mijn naam is Kim en ik woon in Limburg, België.

Mijn echte naam kon ik helaas niet als gebruikersnaam gebruiken, aangezien die te kort is, dus dan maar een naam die mijn vriend eens heeft gebruikt voor me, omdat ik nogal zou lijken op de Venus van het schilderij van Botticelli... (in de ogen van een verliefde man)

Enkele jaren geleden ben ik part-time beginnen werken en sindsdien zit ik zowat te prutsen, maak graag kaartjes en heb ik mezelf opnieuw wat leren haken en naaien enzo... Ik maak graag dingen zelf, met ook als principe: weg met die consumptiemaatschappij!

Momenteel ben ik bezig aan de gehaakte pony voor beginnelingen hier op deze site! Ik wil die graag cadeau geven aan een meisje dat binnenkort 7 jaartjes wordt en dol is op paarden!

En ik heb, zoals vele anderen hier, meteen ook het patroontje gevraagd van de babyslofjes van Willemijntje! Supercute! Ideaal als geboortecadeautje!

En evenals Willemijntje ben ik nogal ongeduldig dus houd ik meer van kleine projectjes!

Tot ziens dus! Groetjes, Kim.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2006 om 13:46

beste kim

bedankt voor je bedankje,ik maak wel veel omdat ik hier voor een goed doel brei,alles wordt verkocht voor de arme.en voor het geld kopen wij voedsel wat er nodig is.maar vindt jou een kei omdat je die pony gehaakt hebt.mij is het niet gelukt.het leek net een walvis.tot de hals ging het het goed en daarna niet meer.uiteindelijk heb ikhet Deadin een hoek gegooit,zielig he!!!!!!

 

groetjes puck en veel frutsel plezier

Back to Top
Botticelligrrrl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 27 April 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 292
Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2006 om 13:04

Wat een prachtig goed doel Puck!  Vandaar dat je zo bedreven bent! Heel mooi van je!

Ik wens je nog het allebeste! Kim.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns