Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breigaren Saskia bij de Wibra in de aanbieding

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breigaren Saskia bij de Wibra in de aanbieding
    Posted: 16 Augustus 2013 om 14:43
Vanaf maandag 19 augustus 2013 is er weer korting op de Saskia garen van de Wibra. Per bol € 0,79 ipv € 1,-.
 
Hmm, misschien moet ik maandag toch maar weer eens langs.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 14:48
Óoooów wat errrug!!
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 14:52
Ja erg he. Kan iemand me alvast vastbinden?
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 14:57
bah! ik heb net 6 bollen gehaald :(
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 17:07
Morgen die bollen terug brengen en ze maandag weer gaan halen Prideke!!! Voor mij zou het niet werken, was de winst ik al kwijt aan bezine en parkeerkosten.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 18:11
oh dat is een goed idee zeg :D Zijn wel nl de nieuwste kleurtjes ;-)
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 19:47
eh als je durft!
gewoon terug brengen, tot zo zeggen en de bollen weer pakken en in de rij gaan staan om af te rekenen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 22:40
Soms geven de caissieres zelf aan, dat je het zó mag doen. Als je komt mopperen, dat je de week daarvoor meer betaald hebt, geven zij die tip.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2013
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 23:42
Dan ga ik morgen ook maar eens kijken , of ze het hier ook in de aanbieding hebben .
 
Voor straks een goed nachtrust
 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2013 om 18:20
Onze Wibra had 8 bollen in een nieuwe tint blauw. Ik zeg wel had, geen heeft.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ThePuppeteer View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2013
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ThePuppeteer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2013 om 19:16
klinkt misschien vreemd maar ik gebruik t liefst dat garen om te haken :P
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 12:33
Breien gaat ook lekker, ik ben met een das bezig, alles recht gebreid, maar zodanig minderen en meerderen dat de strepen diagonaal lopen. In bordeauxrood. Dat is een mooi tussendoorklusje voor bij de tv.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 21:01
o Magtelt, die sjaal was zo mooi. Hij blijft op mijn "to do"lijstje. Mag over drie weken beginnen met
10 minuten breien per dag. hiep hoi
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2013 om 09:31
Ik brei hem nu in effen bordeaux. Een nog simpeler patroon is : 20 steken opzetten op pen 5 of 6 en van het begin af in de ene pen de eerste steek verdubbelen en in de volgende pen beginnen met twee steken samenbreien. Het is nog mooier om dat naast de kantsteek te doen.

Wil je met dunnere wol breien dan kun je het aantal steken aanpassen. Het hangt er van af hoe breed je de sjaal wilt hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2013 om 21:21
ja bollen wol in de aanbieding wie kan daar nee tegen zeggen?
nou ik niet heb ook meteen 10 bollen gekocht
en ga volgende week weer
als het goed is het geldig tot 31 augustus
die aanbieding

nia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2013 om 21:13
Onze Wibra en Zeeman hadden geen nieuwe kleuren vandaag, maar er zijn wel veel nieuwe bladen met herfstkleding en -accessoires. Ik heb een Anna en een Patricia gekocht met dassen, mutsen, sjaals, schouderwarmers, tassen en stola's gekocht. Action heeft leuke knoopjes, wel duur, een kaartje met enkele exemplaren kost 98 cent. En dikke wol.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2013 om 11:22
Hier zag ik bij Zeeman een hele mooie kleur paars, groen en blauw nieuw liggen. Mijn dochter moet nog een kleur uitzoeken voor een poncho.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2013 om 18:48
Ik heb bij Wibra glasgroen en bordeauxrood gekocht, voor mij 2 nog niet eerder geziene kleuren.
 
Ik kreeg voor mijn verjaardag de Simply breien en de Patricia Creatief, smullen weer! Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.488 seconden.
Lang Yarns