Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

baby born pop

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Knutseltjes View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 Maart 2012
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutseltjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: baby born pop
    Posted: 04 November 2013 om 09:23
Back to Top
Knutseltjes View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 Maart 2012
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutseltjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 09:24
wie weet waar ik patroontjes kan vinden om te breien en te haken of te naaien voor baby born?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 09:27
Bij mij. Maar dan moet je wel even je e-mailadres in je profiel zetten. Klik maar op mijn naam en dan mijn profiel om te kijken op welke plek. Je kunt bij Even voorstellen in de twee Welkom topics lezen hoe je dat kunt doen.

Ik heb twee boekjes met eigen ontwerpen en genoeg andere patronen voor BB. Ik raad je ook aan uit te kijken naar het blad Andrea kreativ voor poppen, er ligt er nog één in de meeste winkels en er komt weer een nieuwe uit deze winter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
halmickey View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Maart 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer halmickey Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 12:33
hey Magtelt, mag ik jouw patroontjes ook voor BB, de 7 laatste boekjes van Andrea Kreativ heb ik al en kijk al uit naar de winter editie, met de winter voor de deur kan ik weer aan de slag voor de kleindochter.
 
alvast bedankt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 16:49
Ik heb ze gestuurd.

Knutseltjes, wil jij ze nog hebben? Ik heb ze nu makkelijk al in mijn Verzonden mailsbox staan. Als je je e-mailadres niet in je profiel wilt zetten, kun je mij een mail sturen, mijn adres staat bij messenger. Let wel op, als je me een mail stuurt via de hobbydoos, komen de patronen ook weer bij de hobbydoos aan en niet bij jou.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Knutseltjes View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 Maart 2012
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutseltjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 18:57
ik heb ze al van je gekregen hoor, snap er nu echt niets meer van, maar ben er wel erg blij mee, ze staan gewoon in mijn inbox!

nogmaals bedankt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 10:11
Ojee, ik heb ook zoveel te doen, ik vergeet wat ik al gedaan heb. Ik zal de correspondentie al weggegooid hebben. In ieder geval kon je aan de slag, dat was de bedoeling.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
halmickey View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Maart 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer halmickey Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 10:34
Super Magtelt Bedankt
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns