Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Muis in huis

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Muis in huis
    Posted: 16 November 2013 om 19:13
Gisteren kwam ik beneden uit de bijkeuken met een wasmand schoon droog goed loopt, er iets kleins voor mijn voeten. Een lief schattig klein muisje. Liep daar op zijn gemak te kijken hoe hij nu het beste weer kon verdwijnen. Maar er zijn daar geen openingen en gaten dus wat nu?
En ik stond te kijken en wist niet wat te doen. Een muis hoort niet in huis dus: zou ik er gewoon op trappen zoals je met een spin doet? Ik hoorde en voelde het al onder mijn voeten en liep er al meteen een rilling over mijn rug, brrr.
Terug bijkeuken in, een handdoek die er hing gepakt, muisje snuffelde nog steeds braaf rond. Handdoek over muis, opgepakt, naar boven en naar buiten en muisje gedropt tussen de struiken. En nu maar hopen dat de poes van de buren ergens lekker warm lag te slapen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2013 om 19:17
muis zonder klompjes ?
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2013 om 19:23
Ja, zonder klompjes en zonder all andere leuke dingen die wij eraan haken of breien!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2013 om 19:24
O brrrr, daar zou ik ook niet al te blij mee zijn. Hier zouden de honden ze (hoop ik) wel verjagen. Lief dat je 'm weer buiten gezet hebt (ik kan dat ook niet, hoor, doodmaken). Nou maar hopen dat 'ie niet terug komt. Heb je geen idee hoe/waardoor hij is binnengekomen? 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2013 om 19:30
Ja ik denk dat ik weet hoe hij/zij is binnen gekomen. Vanuit de bijkeuken loopt een grote buis voor ventilatie naar buiten. Doordat wij hiet met allemaal verschillende niveau's zitten komt die buis buiten net boven de grond uit. Nu zit daar wel een rooster voor maar zo'n kleine muis kan daar natuurlijk net door.
Ze is in de bijkeuken waarschijnlijk via rekken die daar staan op de grond gekomen. Ze was of heel slim of heeft geluk gehad, want die buis zit in de bijkeuken bijna tegen het plafond. Vandaaris ze dus de gang ingelopen, misschien wel toen ik de was van het droogrek afhaalde.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns