Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lekker handwerkweer

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Lekker handwerkweer
    Posted: 06 December 2013 om 14:01
Hier in Drenthe is het lekker handwerkweer.
Houtkacheltje brandt, buiten af en toe dikke natte sneeuwbuien, wind, regen. Lekker op de bank zitten haken. Ben bezig met de kippenpannelappen die ooit in "landleven" hebben gestaan, cadeautje voor een vriendin in Canada

http://www.landleven.nl/Culinair/Algemeen/2013/10/Haak-zelf-deze-grappige-pannenlap-1380894W/

Lekker gemakkelijk werkje.

Groetjes
Omajan
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 14:40
Jaloeeerrrrssss!!!! Heb zo'n zin om te freubelen maar moet nog een paar uurtjes werken. Doe ik ook met veel plezier maar als ik dat zo lees, zie ik het helemaal voor me.
Leuke pannenlappen!
 
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 14:49
Die kippenpannelappen zien er leuk uit! Geniet nog van je knusse handwerk namiddag :)

Grx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 14:52
Ik brei even polsmofjes voor een vriendin die gaat verhuizen. Lekker warm voor als ze op haar balkon naar de zee kijkt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 21:42
Vanavond ga ik ook lekker aan de haak, ik moest van 1e Exloermond naar Tolbert voor de dekking van mijn teefje en de terugweg was echt niet leuk. Donker, sneeuw en je kon zowat de lijnen van de weg niet meer zien en dan al die tegenlichten, nee was geen pretje.... maar wel voor een goed doel
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2013 om 11:18
Nu maar hopen dat je reis vruchten afwerpt
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2013 om 14:20
Dit was de derde reis Omajan dus ik hoop het. De pups worden dan zo rond februari 2014 verwacht. Dit zal dan mijn tweede nestje worden en met de eerste had ik niet het geluk dat er wat bij zat voor mij, maar ik hoop dat dat deze keer wel zal zijn
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns