Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

frivolite.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
esthervanbuuren View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Juli 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthervanbuuren Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: frivolite.
    Posted: 23 December 2013 om 11:28
Hallo.
Wie oh wie heeft voor mij informatie over flivolite?
Niet de informatie op internet het zou mij verbazen als daar nog wat opstond wat ik niet gelezen heb maar boekjes en bladen,   
groeten esther.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2013 om 12:47
Wat wil je weten enheb je ook de filmpjes van you tube gezien ?Beheers je de techniek al? Ik heb het dit jaar geleerd.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2013 om 12:56
Op marktplaats worden er wel boekjes en tijdschriften aangeboden met frivolite patroontjes en anders De Slechte of hoe die tegenwoordig ook heten mag .

Heb je al in kringloopwinkels gekeken ??
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2013 om 15:47
Ik heb uit de Ariadnebibliotheek: Frivolité vroeger en nu (nu = 1977)van Sytske Stratenius. En zelf frivoliteer ik niet, het staat er voor de show bij, naast de overige Ariadneboeken. Ik geef het gratis weg, geen portokosten. Je kunt je adres pmmen, alleen zitten de brievenbussen half dicht en ik weet niet wanneer ik bij Appie Heyn of Bruna kom om iets te posten, wij zijn jarig op 24 en 28 december, dus we hebben extra feestdagen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2013 om 16:33
He Magtelt, je bent niet de enige met dubbele (extra) feest dagen. Kleindochter 24-12, kleinzoon 25-12, dochter 26-12 en schoonzus 31-12
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2013 om 16:35
Mijn broertje vandaag, maar tegen jou kan ik niet op. Heerlijk al die taart.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
esthervanbuuren View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Juli 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthervanbuuren Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 22:08
Hoi Magdeld.
ik geloof dat ik het goed doe maar ik kan mijn bericht niet meer terug vinden.
Als je dat boek weg doet wil ik hem graaag stuur een berichtje met hoe je het wil de verzend kosten zijn voor mij.
Tenminste ik begreep dat je het boek gratis weg doet?

Laat maar weten.

Ps ik vind forums erg moeilijk om alles te vinden dus heb geduld.
groetjes esther.
Back to Top
esthervanbuuren View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Juli 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthervanbuuren Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 22:14
Hoi Betty
Ik ben twee weken bezig ik kan een rondje maken, met een hulp draad en heb mijn eerste grove kleedje gemaakt.

Maar....................... ik wil een bloemetje maken van vier rondjes, lees 5-4-4-5 aantrekken dan heb je een druppeltje.
Nou ik maak er vier en de eerste picot verbind ik.

Okee nou wil ik hem sluiten.

dat gaat niet, hij loopt vast ik ja hij glijd niet.

Ik weet niet hoe het heet ik volg een cursus op you tube en dat stukje slaat ze precies over.
Weet jij hoe het heet? weet je een link zodat ik het kan zoeken? kan je het duidelijk uitleggen?

Ik ben in de begin fase maar in mijn boek en cursus op you tube word het al snel gegeven, maar ja de uitleg slaat deze mevrouw over.
groeten esther.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 23:00
Als je mijn profiel aanklikt en me een PM stuurt met je adres, komt het boek naar je toe.

Het boekje plus envelop wegen 506 gram, ik ga ermee naar Bruna, naar de postbalie, want ik weet niet hoeveel de tarieven verhoogd zijn. Het boekje is gratis, het ziet er nog goed uit, ik denk dat de vorige eigenaar zich nooit aan frivolité gewaagd heeft en bij mij stond het ook maar te pronk. Maar je ziet dan wel hoeveel er aan porto opzit en mijn adres staat ook op de envelop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
esthervanbuuren View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Juli 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthervanbuuren Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2014 om 19:04
hoi magtelt.

Heb je al gekeken wat het kost ? kan je me een pb sturen? ik weet nog niet hoe het moet.
Ik ga het even proberen dan moet je me je bankgegevens geven en zo.

Ik ben wel blij met dat boek ik ben benieuwd wat er allemaal instaat.
groetjes esther.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns