Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon gevallen steken gezocht

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon gevallen steken gezocht
    Posted: 24 December 2013 om 14:43
http://www.ebay.com/itm/PIERRE-BALMAIN-Gradient-Dye-Wool-Blend-Cable-Loose-Knit-Sweater-46-IT-Small-/261357456545

tip;naar beneden doorscrollen. Dan kun je alles van dichtbij bekijken.


Ik wil deze trui voor mijn zoon, die er helemaal verliefd op is, na gaan maken. 

Het probleem is dat ik niet weet hoe ik het figuur van de gevallen steken "vertical dropped stitches" erin kan maken. 
Volgens mij brei je eerst links in het tricot vlak verspringend naar links elke heengaande naald; 1 st afhalen en 1 steek overhalen. Dit om later als je verspringend de steken gaat laten vallen, de vallende steek te stoppen. Is dit nog een beetje duidelijk??

Maar weet ook iemand hoe ik de 2 steken die tussen de gevallen steken liggen van rechts naar links kan laten verspringen? zou dit een soort kabel zijn naar links?

Goede tips zijn welkom. Ik ga zowiezo even testen of mijn ideeen werken. 

en heeft er al iemand met breiwerk 'dip dye' (dip verven om 2 kleuren te krijgen; staat op pinterest voor gordijnen) gedaan en zoja wat zijn de ervaringen?
groetjes,


groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns