Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

boeken over gehaakte barbie kleertjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Diva1987 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 13 Februari 2014
Locatie: Budingen,Belgiƫ
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Diva1987 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: boeken over gehaakte barbie kleertjes
    Posted: 13 Februari 2014 om 16:02
Hallo,

Ik ben nieuw hier en weet niet of er al een onderwerp over bestaat maar ik heb het maar even aangemaakt.

Ik ben op zoek naar boeken of boekjes of patronen (wat het beste is),liefst in het Nederlands (Mijn Engels is wel goed,maar niet op gebied van haken ;-)) over het haken van Barbie en Ken kledij.
Kan iemand me daar mee helpen? 
Ik ben al op websites gaan kijken als Barbie.clubs.nl en daar staan hele mooie dingen op die ik zeker ga proberen,maar ben al lang op zoek naar boekjes erover.

Als je me kan helpen laat je het me even weten? 

Groetjes,Carolien
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 16:46
Voor degenen die meekijken, ik heb oude Diana's met kleding voor Barbie en Ken, zelfs voor Skipper. Ook wat losse patronen uit 3 suisses poppenboekjes.

En... ik heb net een boekje gevonden Modepop op kledingavontuur, 30 naaipatronen voor Barbie en trawanten. Dat avontuur gaat bij mij hoog over. Wat een gepriegel zal dat worden. 286 gram. Ik kan het op de hobbydoosdag verloten of nu weggeven tegen de portokosten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Diva1987 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 13 Februari 2014
Locatie: Budingen,Belgiƫ
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Diva1987 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 19:13
Oh oke Machtelt. maar dat zijn naaipatronen? Mama deed dat vroeger als we klein waren. Naaien kan ik niet zo goed,liever haken ookal gaat dat niet zo snel maar ik heb er m'n plezier in ;-)
Never mind the bad things,Always mind the good things!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 11:35
Ik vergat de Andrea Kreativ te vermelden. Misschien hebben die nog Barbieboekjes. Die hebben meestal breien, haken en naaien. Ik vond gewone poppenkleren naaien al zo'n gepietepeuter, dat ik daarmee gestopt ben. Het gekke is dat de gewone meisjespoppen een beetje in het gedrang komen door het grote aanbod aan Barbies en andere tienerpoppen, maar dat er weinig boekjes zijn om zelf kleding te maken. Jammer dat Diana de oude boekjes niet meer uitgeeft, de kleding is niet zo gebonden aan een bepaalde tijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 12:10
Kijk eens op http://www.stickatillbarbie.se/
Heel veel patroontjes en allemaal gratis. Bij het plaatje kan je zien of het in het Nederlands is. Veel kijk en maak plezier :)
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 12:14
ow pfff dit zijn patronen voor BREIEN... uhm als je dat nog niet kan, snel leren Wink
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns