Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Datum hobbydoosdag

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2014 om 18:58
Ik zie juni de 28ste wel zitten. Dan hebben we ook de beste kans op mooi tuinweer. Of ben ik nu optimistisch?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2014 om 20:40
Als ik jou was zou ik 7 en 28 juni op briefjes schrijven en deze in een vissenkom gooien en het lot laten beslissen.
Het weer is het weer, als het regent kunnen we altijd de beekbergse walhalla onveilig maken.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2014 om 15:26
28 juni kan ik ook.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2014 om 19:05
Ja,die kan ik ook,
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2014 om 19:56
Dan is het definitief 28 juni.

Wie mijn adres en telefoonnummer wil, kan me een PM sturen.

Ik zal een nieuw topic openen over een eventuele swap, hoe ieder op reis gaat, wie er wat meeneemt en daarin kan Sanne naar kleding vragen.

Daarin kan ook gevraagd worden naar het aanleren van technieken en wie wat te ruilen of weg te geven heeft kan dat vast vermelden.

Oja, voordat ik het vergeet, er lopen hier twee katers rond. Ze zijn te zeer op hun gemak gesteld om lastig te worden en zullen uit de buurt blijven, maar ik zeg het in verband met allergieën.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns