Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon laarsjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
guus View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 April 2014
Locatie: zeeuwsvlaandere
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer guus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haakpatroon laarsjes
    Posted: 21 April 2014 om 14:00
goedemiddag
ik heb net zitten kijken naar de laarsjes die jullie hebben gehaakt vind ze zo mooi zou ze willen haken voor een kennis die een gehandicapt kind heeft zij moet nl de sokjes en laarsjes dragen om haar voetjes warm te houden en deze vinden we zo mooi voor haar kan er verschillende motiefjes in maken en heeft ze ook leuke om aan te doen ze pronkt zo graag ze is 18 jaar dus als iemand dat patroon heeft ben ik heel blij en is zij dol
gelukkig is een patroon van dec 2010
alvast bedankt
gr ans

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2014 om 14:43
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
guus View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 April 2014
Locatie: zeeuwsvlaandere
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer guus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2014 om 14:52
Ja deze of die witte met zwarte knoop aan de zijkant andere varianten kan ik er dan altijd op maken zodat ze verschillende krijgt maar dit patroon krijg ik niet uitgeprint van die site alvast bedankt
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2014 om 17:04
Ik heb het patroon van de site gekopieerd (selecteren (door te slepen) en op rechtermuisknop klikken en dan 'kopieren' kiezen en deze in je email geplakt.) Zo kan je hem van je p.c. uitprinten of maken vanuit je p.c. als je nog steeds niet kan printen. 

De volgende keer kan je zelf zo kopieren en als een bestandje in je p.c. opslaan en eventueel uitprinten. 

Ik weet niet welke witte met zwarte knoop je bedoeld. Als je het het topic onderwerp erbij geeft, dan kunnen we je helpen. 
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2014 om 17:58
Je kunt ook eens op de site van www.dropsdesign kijken of daar iets staat wat je kunt gebruiken
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2014 om 18:58
walhalla wil ook nog wel is wat hebben
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2014 om 19:57
Hoi  hoi  ik heb hie   haakpatronen van google met  allmal laarsjes patronen misschien dt je dan nog  veel meer  leuke dingen kan vinden.

https://www.google.nl/search?q=crochet+patterns+uggs&rlz=1C1BLWB_enNL549NL549&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Dv9XU5P_PMe0O7X7gNgO&ved=0CC0QsAQ&biw=1920&bih=979

https://www.google.nl/search?q=crochet+patterns+uggs&rlz=1C1BLWB_enNL549NL549&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Dv9XU5P_PMe0O7X7gNgO&ved=0CC0QsAQ&biw=1920&bih=979#q=crochet+patterns+cowboy+boots&spell=1&tbm=isch

http://www.craftsy.com/project/view/ladies-uggs-boots-crochet-pattern/20734

http://www.pinterest.com/explore/crochet-cowboy-boots/

http://www.pinterest.com/search/pins/?q=crochet%20uggs

Ik  had trouwens ergens als  tip  gelezen dat je als zool  een goeie huishoud zeem  kan gebruiken  Heb het zelf niet  geprobeerd maar  dcaht zet het er even bij Wink

Ik hoop  dat je haar een moie schoenekast  kan verschaffen hier meeWink


Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 18:26
Goh toch wel leuk  als er  nog eens naar  gekeken wordt  maar ne buit is binnen  dus geen intresse meer



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 18:39
Helemaal onbegrijpelijk dat de last visit 10 minuten vóór het inschrijven was. Waarschijnlijk is er verder niet gekeken naar onze reacties, die vraag is gewoon op een aantal handwerksites gepleurd.
Je snapt niet waarom mensen moeite doen om een vraag te stellen en niet op antwoord te wachten. Zonde van onze tijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 20:14
ja inderdaad zonde van de tijd zo jammer  vooral ook omdat  ik  zoiets had voor dat vmiesje er zijn zoveel leukere patronen dan babyschoentjes  dus ikdacht  kom op ik denk mee  maar dus ook niet meer helaas. 



Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 10:04
Scheelt het dat ik er erg blij mee ben? Mijn kleinzoon is gehandicapt en heeft ook altijd koude voeten. Schoenen zijn lastig aan te krijgen en hebben in een rolstoel ook geen zin. Met maat 25 is er geen babyslof meer te vinden en jullie acties hebben mij mooi wat ideeën gegeven voor haak en breiwerk met een wat stoere uitstraling. Het is even zoeken tussen al die roze meisjes dingen maar zo hier en daar zitten er toch echt wel sneaker en laars modellen tussen die voor een jongen goed kunnen.    
Hanny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 12:23
Als jij blij bent, ben ik het ook. Dat is dan wel weer een voordeel van een vraag hier op het forum, dat anderen er ook iets aan hebben.

Als je geen roze wol gebruikt, maar andere kleuren, worden het misschien geen meisjesdingen. Bloemen enzo kun je weglaten. Ik heb zelf een heel simpel patroon voor poppenschoenen, gewoon een dubbelgevouwen lapje, aan één kant een hielnaad, aan de andere kant een teen- en bovennaad. Het is even uitmeten, maar je kunt het breien en haken en langs de bovenrand ook weer een randje haken of breien, eventueel voor een koordje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 12:37
gelukkig  dan heb ik het niet  voor niks gedaan. En die kleurtjes kan je  gelukkig veranderen  veel succes ermee , en dat je kleinzoon geen koude voeten meer heeft LOL



Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 12:39
Gaat helemaal goed komen.Smile
Hanny
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 12:47
Deze laatste posts zijn weer heerlijk " ouderwets" gezellig. Dat mis ik zo de laatste tijd!
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 13:28
@hhoekstra misschien kun je hier iets mee?
http://crochetexperiments.blogspot.nl/2013/04/converse-slippers-pattern.html

Ik zag pas een slofje waarbij 2 maal de zool werkd gehaakt. Draadjes wegwerken, en verkeerde kanten op elkaar. Dan verder slofje haken, door binnen en buitenzool tegelijk samen te haken.
Vond het zelf wel een goede tip, voor wat warmere slofjes.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 14:24
Dank je wel. Dan kan er ook wat Fleece tussen.
Hanny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 18:42
Dat is een uitstekende tip, die zou ook goed in Tips & trucs passen. Ik werk vooral met poppen, dus ik denk niet in koude voeten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2014 om 13:19
Ik heb te veel kleinkinderen om ook nog aan poppen te doen. Mijn zicht beperkt zich dus tot aangepaste kleding, luiersluitingen en ingebreide truien met Draak of Kitty. Naast dat Kinderhospice natuurlijk.
Hanny
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns