Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

AH shop sas tas

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 16:10
Was even nieuwschierig nav het topic wat nu ter sprake is.
En heb deze dus helemaal gemist.
Wat een super leuk idee.
Had ik eerder moeten weten hihihi

Hij is echt heel leuk.
mooi gedaan hoor
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 16:35
Kan jij hier ongeveer vertellen hoe men ditongeveer moet haken .want ik heb geen fantasie en wil altijd weten wat ik moet doen .Heel stom maar dat is nu eenmaal zo .en ik vind die tas heel leuk en heb nog meer leuke gezien.Wat is het toch leuk om steeds iets anders te doen he.ik ben ook nog druk met mijn stiekjes maar doe veel fout dus nog niet veel resultaat.maar vind het leuk.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 17:10
Is die tas te koop bij AH en wat kost ie?
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 19:06
idd bij de ah 1.09 kost ie, beetje raar bedrag maar ja
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 19:23
O dat valt mee dank je wel
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2014 om 12:21
mooi, had hem al op je blog gezienWink
quality=
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2014 om 12:32
Ik heb ook zo een tas maar kan jij mij vertellen of je dit apart erop haakt ofmet tas en al en misschien als het niet teveel gevraahd is hoe hetpatroon is Ik vind hemzo mooi .Ik wil je ook betalen voor de moeite als het een patroon is dat je op moet schrijven.Ik hoop dat je mij kan helpen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2014 om 13:00
http://www.pinterest.com/naomiharreman/crochet-ah-tas/
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 12:32
Betty, het patroon is te verkrijgen via meerdere  facebook pagina's. Je haakt een tas om de tas van AH heen en maakt hem bovenaan vast.

Back to Top
siem View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 12 Mei 2014
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer siem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 12:37
Wat een leuk idee!
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 14:05
Al een paar x gezocht op fb niets gevonden
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 15:12
Staat hier misschien wat je zoekt?

http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/2014/03/tassen.html

In dit bericht staat een verwijzing naar een faceboek groep, helaas heb ik zelf geen faceboek, dus kan het patroon niet downloaden :-( http://margeaux-haaktgraag.blogspot.be/2014/03/lid-van-zoveel-haakgroepen-wat-doe-je.html

Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 15:52
Sorry kan er niet inkomen.ben wel op pinterest geweest heel veel gezienñ maar niet echt een patroon gevonden wel bedankt allemaal die metmij meedenken
Back to Top
halmickey View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Maart 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer halmickey Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2014 om 11:55
tof gedaan is veel leuker om te shoppen
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2014 om 13:54
Nixen mag ik jou het patroontje vragen van de voorkant .ik wil m ook zo maken alleen camelbruin met blauw en dan een lang stul met die steek en boben aan een korter stuk wat jij in het midden heb maar kan niet goed de steekjes ontcijferen .Alvast bedankt
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2014 om 14:54
Betty, het is een rij beginnen met 1 vaste, 2 losse en 2 steken overslaan. Helemaal rond haken. De volgende toer is 3 stokjes in de 2 losse haken. Dit kun je dan met de kleuren omruilen en dan krijg je de andere kleuren combinatie.
Bij de facebook groep Gezellig haken en Gehaakt en zelf gemaakt staat het patroon bij bestanden.
Succes met haken. Ik ga aan tas nr. 3 beginnen.

Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2014 om 15:11
Hartelijk dank en wat goed al 3tassen nou ik heb nogal dun garen en vind vooral de bodem al langzaam gaan Ik heb 90 st opgezet met garen van de action make me .en jij?
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2014 om 15:18
Ik heb Wibra Saskia garen gebruikt met nld nr. 4. Ik heb 68 steken opgezet voor de bodem maar dat is afhankelijk van garen en hoe vast je haakt.


Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns