Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

loom diertjes

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2014 om 21:19
heel leuk. Onze dochter heeft ook de papegaai gemaakt echt leuk.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2014 om 22:14
Wat zijn ze leuk. De elastiekjes van Action vind ik niet zo goed. Ik koop ze op de markt. De loom met pijl (maar geen rode pijl is zwaarder als de andere looms. Mijn man heeft er 1 gelijmt en dat gaat goed maar ik kan hem dus niet meer in andere stand zetten. Daarom heb ik er een zwaardere bij gekocht.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2014 om 10:02
leuk zeg! Vooral die papegaai

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2014 om 10:16
Wat gaaf zeg
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 20:32
Super!
Grx
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 21:28
Dames de elastiekjes breken (verteren).Dit komt door de zon. Ook ik had elastiekjes in een zakje gekocht, die lagen in de etalage, de zon erop. Dus jullie raden het al. Heb wel nieuwe gekregen en nu liggen ze niet meer achter het raam.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 22:28
Ik begin mij ook wat zorgen te maken. Ondertussen hebben zoon- en dochterlief heel wat armbandjes in elkaar gehaakt, maar langzaam maar zeker begin ik er steeds meer te vinden die uit elkaar gesprongen zijn. Hoe lang gaan de frutsels mee?
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 22:53
Wat leeeeeuuuuuuk! Vooral Pluto vind ik super! 
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 23:24
Ja ik heb het gezegd he .ze drogen uit,ik had ook leuke dingen gemaakt o.a.de papegaai en een varkentje maar de rafeltjes hangen erbij.ik weet alleen of ze dat allemaal hebben.als dat wel zo is vind ik dat schandalig.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 21:01
siliconen spray er over spuiten .
Heb het nog niet geprobeerd maar schijnt te helpen.
Hopelijk gaat er niet teveel stuk zou jammer zijn.
succes.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 21:08
ziet er fantastisch uit. Lijkt me een heel werk. Ik hoop dat siliconen spray werkt. Ik heb pas zo een gebroken armbandje gevonden op straat. Sneu voor de maker, omdat er best wel veel tijd in zit. 

Zelf ben ik gelukkig nog niet besmet met het virus. 
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 21:32
Hier gaan we het wel proberen zo gauw het in huis is. Onze dochter van 9 is nu bezig met een orchidee te maken zou jammer zijn als die stuk ging.
Heeft ook al verschillende 3 D diertjes gemaakt.
Hoop echt dat het helpt.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 21:54
mijn dochter is naar de duurdere variant gegaan en die houden zelfs een peuterbad en de zon maar ja, die zijn dan ook 5 euro tzakje ipv 99 cent waar ze mee begon...och, het is toch maar een zomerhype denk ik, ze hoeven toch geen jaren mee...tenminste de armbandjes, de diertjes zou ik wel bewaren...en als je zoals m'n dochter 35 bent ;-) hoef je niet op een eurootje te kijken voor je hobby maar als je jonge kids hebt kijk je wel uit voor dat je dure stiekskes koopt...dan wordt het een hele dure hobby...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 22:16
Lieve marlene,de dure zakjes van pipoos daarvan worden de stiekjes wijd.en die heb ik ook fGekocht dus als je een foutje hebt gemaakt zijn ze zo wijd dan kan je ze weggooien en geen tweede x. Meer gebruiken.en ik kan niet zien wat de goede zijn of de slechte en geloof me ik heb er heel wat. Die zakjes van pipoos waren 2,95 voor 300 stiekjes terwijl deen ze verkoopt voor 50cent per zakje. Lieve gr van Betty
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 23:18
Ach Betty, ik heb er zelf glad geen sjoege van maar m.n dochter koopt ze o.a. bij de Bruna en ze is nu met de kersrtgroep, ongelofelijk, zoooooo liefffff...ik stuur je wel een foto van de figuurtjes die ze al klaar heeft....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.488 seconden.
Lang Yarns