Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Trendy huisdecoraties

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Trendy huisdecoraties
    Posted: 19 Augustus 2014 om 22:35
Action heeft weer een nieuw boek van Jaroslava Dovcová: Trendy huisdecoraties, haken en breien voor handige handen. Haar boeken zijn altijd leuk en kosten geen scheppen met geld.

Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 08:07
Ga eens kijken. Bedankt voor je tip Magtelt.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 17:05
Heb er net een gekocht leuk boek voor weinig geld
Geniet van het leven
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 17:58
Ik vond die theezakjesbak leuk. Ik had net zoiets in plastic gekocht voor ondergoederen, maar deze is veel leuker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 18:03
ja lap, komen we juist van de action (ik had bordverf nodig) en heb mij daar toch wel twee boeken aangeschaft zekerst : trendy accessoires en trendy cadeaus. Het boek trendy huisdecoraties heb ik dus laten liggen (waren er nog verschillende van, dus dacht ik daar staat niet veel in, is het dus omdat die nieuw is)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 09:40
Oh grutjes, nu moet ik naar boven om te kijken of ik die trendy cadeau's al heb. De trendy accessoires heb ik wel. Ik wil morgen even kijken bij Lidl naar de breiaccessoires, wol heb ik genoeg, en héél toevallig ligt Lidl naast Action. Ik kan tegen manlief zeggen, dat hij vast naar Action kan gaan, dat vindt hij niet verkeerd, en zelf even Liddelen voor ik ga kijken of er nog boeken liggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
HakenAllerleiCuracao View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2013
Locatie: Curacao
Status: Offline
Points: 542
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HakenAllerleiCuracao Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2014 om 02:32
Nu nog kijken of ik de kinderen zover krijg om naar de action te gaan en de boeken op te sturen. Dat is ook het enige wat ik hier mis, de action en wibra voor het garen :)
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/

https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2014 om 11:02
Er lag ook een nieuwe met Trendy Cadeaus. Die had ik zeker over het hoofd gezien, maar nu heb ik hem. Knuffels, bladwijzers, een kaft voor een boek. Voor € 3,99. Ze zijn best wel zwaar, in verband met portokosten, bedoel ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2014 om 13:45
Bedankt voor de tip!

Ik heb ze maar alle drie gekocht.

Garen mag ik niet meer kopen - van mezelf - maar boeken.......
Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns