Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

shetlandkant

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: shetlandkant
    Posted: 25 September 2014 om 08:56
Bij boekenvoordeelwinkel ligt een boekje over shetlandkant breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 11:36
Daar had ik dus ook nog nooit over gehoord over dat shetlandkant breien.

kant breien kende ik wel. Dus ditmaal op een pony of zo?
Mr Goegel zei me dat het voor ervaren breisters is dat shetland breien.
(waarschijnlijk daardoor dat ik het niet kende)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 11:48
Zo begreep ik het verschil niet tussen Intarsia en figuurtjes inbreien of tussen kabels breien en Iers breiwerk. Shakespeare zei het al: Wat zit er in een naam, een roos ruikt net zo lekker met een andere naam.

Maar ja, Magtelt ziet een boekje, dat ze nog niet heeft, dus op naar de kassa.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 11:52
en ga je het ook effectief proberen?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 16:29
Ze gaat effectief proberen of het nog in haar boekenkast past LOL O ze heeft pas plek gemaakt door een paar boeken voor mij in een
tas te kiepen, moet hoognodig naar A'doorn er zijn daar boeken met mijn naam erop.
Maar Magtelt kennende lijkt ze een beetje op mij, een boek is iets heerlijks en af en toe kwijlend plaatjes kijken is bijna net zo lekker
als breien.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 16:33
Ik heb dat ook maar dan met taartbakboeken.
ik heb de laatste keer bij het boekenfestijn mij eens laten gaan, en toen Fondantdieren (100 leuke beestjes voor op de taart) gekocht.
Betoverende taarten, schitterende kindertaarten en handboek taartdecoraties. gewoonweg prachtige dingen en ooit maak ik er ook zo een. Ik denk te beginnen met de scheve taart.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 16:35
Bep, je avatar is dood.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 16:51
ja ik weet het. hij was al dood met het erop proberen te zetten. ( 1 van mijn specialiteiten.) Ik weet alleen dat het nummerke 20 is van degene die ik hier heb en ik dacht, och kom, we proberen. Maar het mocht niet zo zijn. En het is pas sinds gisteren als ik het probeerde en dan avatar zag staan dat ik weet wat een avatar was.
Ik dacht eerst als ik dat woord zag of hoorde dat het een personnage uit zo'n sf film was.
En nu heb ik er ook ene, wel een dode maar kom.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 17:47
Ik heb het boek vanmiddag op de soos laten zien en er werd wat afgekwijld. Eentje gaat het zaterdag kopen. Er staan o.a. mooie omslagdoeken in, een babykleertje, sokken en een heleboel kantpatroontjes. Straks zegt mijn kast "boem" en liggen de zijpanelen op de grond.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 20:47
Hahaha we komen je dan wel redden en maken een nieuwe stevigere kast voor je, nou ja daar neem ik dan de huisband voor mee.Wink
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 23:02
Beter dan een scheve schaats ,bep
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 23:21
ik denk dat de taart idd makkelijker is.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 09:02
Voor de geïnteresseerden onder ons hier een boekbespreking.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.387 seconden.
Lang Yarns