Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Versleten achterpootjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Versleten achterpootjes
    Posted: 10 Oktober 2014 om 17:50
Ziezo, de creatieve dag in de Americahal zit er op. Heel veel spul om kaarten te maken. En ik kom daarin niet verder dan wiebeloogjes op een poezenkaart plakken. Dus dat scheelt een hoop geld. Mijn buit was twee musketonhaakjes en een halfedelsteen voor aan een ketting. Maar mijn vriendin liep met drie tassen vol mallen, karton, enveloppen noem maar op. Er waren wel wat kramen met wol en boekjes en haak- en brei-utensiliën en poppenkleren, maar ik heb daar thuis al teveel van. Handdoekjes, zeepjes etc. Bij één kraam kon je voor € 10 een tas kopen met van alles wat er uitgestald was één ding. Heel voordelig en voor een beginnende kaartenmaker ideaal.

Morgen is het weer en zondag is er een Artistieke Handen, alleen heet dat nu anders.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 21:08
geen wonder dat jij nieuwe schoenen moet hebben Magteld, zó verslijt je er wel een paar ja....;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 10:14
hebbie nog tijd om wat zelf te maken!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 12:59
Ja hoor, ik laat de biebboeken en puzzelboekjes even liggen.

Ik heb blauwe Hush Puppies met profielzool en zwarte Ecco's gekocht, mijn vorige antislipschoenen waren 35 jaar oud, ja weinig gebruikt, natuurlijk, en mijn zwarte schoenen waren zo scheef gelopen dat ik bijna naast mijn schoenen liep.

Oh foei, bij Wibra lag paarsrood en bronsgeel, precies de kleuren van de Gryffindorschooldas van Harry Potter. Brons en felblauw zijn de kleuren van Ravenclaw, mijn "huis" op Pottermore.com. Maar felblauw ligt al op mijn zolder. Dus die hoefde ik niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 21:24
hoe weet jij in vredesnaam wat je allemaal hebt liggen, heb je een inventarislijst gemaakt ??? ;-)))en mooi dat je nu IN je schoenen loop ipv er naast haha...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 10:03
Ik tijg geregeld naar zolder met een tas vol nieuwe wol, zet alle dozen zonder de deksels in een kring en ga in het midden staan. Dan gooi ik de nieuwe aankopen in de geëtiketteerde dozen: Zeeman, Wibra, Action, Dunne wol, Dikkere wol, Dikke wol, Flieders-Krinkels-Blingbling, Gemêleerde van Zeeman en Wibra, Rood/roze van Zeeman en Wibra en als laatste Katoen. 10 dozen maar, hoewel er een aparte tas met Fenna en een tas met restjes staat. Maar zo zie ik dus wat ik in huis heb. Soms met schaamrood op de kaken, als ik 10 prachtige aardbeirode van Zeeman heb gekocht en diezelfde ligt al in de doos Rood/roze.

Ik kleed wel eens poppen van mijn zolder aan voor de soosdames en soms hebben ze blote poppen van hunzelf, dan denk je, dat dat weer wat wol op zolder scheelt, maar dan krijg ik de volgende keer bollen wol als dank.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 11:26
een eigen winkeltje beginnen?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 11:44
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik tijg geregeld naar zolder met een tas vol nieuwe wol, zet alle dozen zonder de deksels in een kring en ga in het midden staan. Dan gooi ik de nieuwe aankopen in de geëtiketteerde dozen: Zeeman, Wibra, Action, Dunne wol, Dikkere wol, Dikke wol, Flieders-Krinkels-Blingbling, Gemêleerde van Zeeman en Wibra, Rood/roze van Zeeman en Wibra en als laatste Katoen. 10 dozen maar, hoewel er een aparte tas met Fenna en een tas met restjes staat. Maar zo zie ik dus wat ik in huis heb. Soms met schaamrood op de kaken, als ik 10 prachtige aardbeirode van Zeeman heb gekocht en diezelfde ligt al in de doos Rood/roze.

Ik kleed wel eens poppen van mijn zolder aan voor de soosdames en soms hebben ze blote poppen van hunzelf, dan denk je, dat dat weer wat wol op zolder scheelt, maar dan krijg ik de volgende keer bollen wol als dank.
Ik lach me dood met jou Magtelt. Zo ongeveer vergaat het mij met stof. Ga voor een rits naar de markt en kom met 4 lappen terug. Zo raakt die kast dus nooit leeg.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 21:03
geweeeeldig en herkenbaar meiden...ik loop kringloopwinkels af met het resultaat dat het bij mij op m'n compu-kamer wel een kringloopwinkel lijkt....maar a.s. zondag hoop ik toch aardig wat te verpatsen op de grote vlooienmarkt, mét winst natuurlijk en alles voor de GoeieDoelekes...mooie smoes om te BLIJVEN kringlopen ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 21:27
Ik heb nog wat dingen die niet meer in de doos pasten, een klein poppenstapelbedje en een soort poppenhemelbed, de laatste moet ik nog bekleden. Van de rommelmarkten; voor de volgende keer. En om je vast lekker te maken: een complete ballerina met alles erop en eraan, die natuurlijk nog wel een Scarlet O'Hara hoepelonderrok met corset en lange onderbroek moet krijgen plus een jurk voor over al die lingerie.

Ik zit me al te verkneuteren om dat alles te doen, en het verzenden en plaats maken voor nieuwe dingen is dan ook weer heerlijk.

Hier zit een zeer gelukkig mens achter de laptop, of moet ik zeggen voor de laptop? Hij staat in ieder geval voor mijn neus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 21:57
zet je dan nog eens een foto hier van de poppen?

of beter onder mijn creaties?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 21:58
als het scherm voor je neus staat zit je ervoor, als je daarentegen aan de andere kant van tafel op een andere stoel gaat zitten en je ziet het deksel zit je erachter. (zo is het hier toch)
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 22:02
En hier zit een gelukkig mens, o.a. dankzij jou/jullie...met de i.pad tegen de buik want de poes op schoot..als lichaamsbeweging loop ik tig keer naar mn compu.kamer waar de "vaste" compu staat..daar zit ik dan voor ipv erachter of andersom ?? Ik hoop dat jouw pakket veel oplevert Magtelt....het geld blijft hard nodig ook al komen er geregeld onreglmatigheden aan het licht maar dat is geen reden voor mij om er mee te stoppen...opgevenisgeenoptie en nu gaak naar mn nessie...boek van de secretaresse van Hitler lezen...40.45 blijft me boeien en ook de Indië.periode...morgen op tijd op want uitkijken naar de post..onee..dinsdag ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns