Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

poppenkleren Phildar

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: poppenkleren Phildar
    Posted: 24 Oktober 2014 om 15:44
Phildar/Editions Marie Claire heeft een nieuw poppenboekje uitgebracht, voor een Barbie, een babypop van 33 of 50 cm en een meisespop van 33 cm. Titel: Ik kleed mijn poppen aan. Ik vond het bij Primera.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2014 om 22:31
Is terug te vinden op internet, maar jammer dat je er niet kan in bladeren om een idee te hebben van de verschillende patroontjes. Misschien moet ik eens in de winkel rondneuzen want ik ben nu wel nieuwsgierig LOL.
Grx
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2014 om 22:40
Owwww, wat leuk...ben weer wat opgeknapt dus morgen proberen de Primera te bezoeken, kheb 2 andere Phildarboekjes, met die pop Marie of Claire voorop, nog nooit iets gemaakt maar vind ze ZO leuk..heb ooit op de kunneginnemarkt een Marie pop gescoord voor een paar centen....leuke tip weer Magtelt !





Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2014 om 22:43
En je kunt er WEL in bladeren hoor, gewoon googelen op Marie Claire Phildar en bladeren maar ...leukkkkkkkja, die bruinharige schoonheid heb is dus, ze heet Marie en er is ook nog een Claire..maar niet hier in huis ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2014 om 20:02
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

En je kunt er WEL in bladeren hoor, gewoon googelen op Marie Claire Phildar en bladeren maar ...leukkkkkkkja, die bruinharige schoonheid heb is dus, ze heet Marie en er is ook nog een Claire..maar niet hier in huis ;-)

Ha, dankjewel Marlene, zo lukte het me ook om de patroontjes te bekijken. Inderdaad mooi boekje!
Grx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2014 om 09:48
Je kon die poppen bestellen bij Marie Claire, nu ook, meen ik, maar ik haal ze van rommelmarkten en kringlopen. Ik heb nog wel een originele Sammypop van Wibra van € 4,99 liggen. Zonder kleren, want ik kocht er vorige zomer eentje bloot op een kleedjesmarkt en die viel in de smaak van buurmeisje, dus ik heb Sammy haar kleertjes weggegeven en ijlings een paar erbij gebreid voor buurmeisje, die mij nog steeds "Buurman" noemt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns