Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenEen blik in mijn kasten?

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2008 om 08:26

Ik zou die tijd toch voor geen goud hebben willen missen.

Heb 3 mnd. nadat mijn man was overleden een oppas gezin gevonden, een jongetje van 18 mnd. en een pasgeboren tweeling ( jongen en meisje ). Dat is het beste wat ik ooit had kunnen doen. Zij vulde voor mij de lege tijd, die ik had.

3 Jaar later is daar nog een gezin bijgekomen, 2 jongens van 13 en 11.

Ik heb 13 jaar voor hen allen mogen zorgen, en het voelt nog steeds of ze van mijn eigen zijn. en er gaat daar ook geen verjaardag of andere gelegenheid voorbij, of Tony moet erbij zijn.

Wat kan een mens toch veel meemaken in zijn leven hé.

En nu dan weer die fijne contacten met het forum. Wat ben ik een gelukkig mens. Er is nu wel heel veel uit mijn kast gekomen hé, dat ben ik niet gewend van mijn eigen, maar het voelt zo vertrouwd.

Antonia
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2008 om 08:35

leuk he oppaskinderen, ik heb er twee gehad een broertje en zusje van af de geboorte tot dat ze geen oppas meer hoefden, ze komen nog steeds over de vloer het meisje zei Mem we houden contact he, mijn kinderen beschouwen ze als broer en zus en andersom. het meisje roept nu ik wordt Tante mijn dochter is zwanger ze is zelfs mee geweest toen mijn dochter een pret echo liet maken.

hebben ze thuis ruzie komen ze bij mij, hebben wij iets te vieren zij zijn er bij het is een verlening zeg maar verrijking van ons gezin ze horen er bij voor altijd.

 

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2008 om 14:02

 Ja, is zeker leuk!!!!!!!!!

De moeder van mijn oppasjongens is al een hele poos thuis.Verpleegkundige.Het opassen wordt denk ik eerst niet meer.Misschien dat ze administratief werk op de afdeling moet gaan doen.Ze mogen niet zo maar meer thuis blijven he?

En maandagmorgen worden er foto's gemaakt, gesprek mer oefentherapeut,en gesprek op de afdeling.Afwachten maar wat er gaat gebeuren.

Groetjes Catharina

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2008 om 01:45

Perle geen paniek hoor er zijn die nog meer hebben. Neem hier maar eens een kijkje. Lijkt wel een winkel alleen niet opgeruimd

http://mochimochiland.com/weblog/?p=111

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
culimieke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 November 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 196
Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2008 om 07:49
piep

heb dit nog niet helemaal gelezen, maar ik heb thuis zo'n stoffenhandeltje, prive helemaal van mij!!

knuf mieke
[URL=http://imageshack.us][img]
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2008 om 08:20

 

Dank je wel Jacqueline!

Als je het mij vraagt ziet het er zalig uit!Zou onmiddelijk beginnen met het ordenen van alles want die open kasten zien er super uit!Toen ik dit zag dacht ik onmiddelijk ...welke kamer kan ik zo inrichten?

Ik ga vandaag net naar Antwerpen met Perlefientje en Chrisje!

En daar ik maandag ook naar moeskroen geweest ben wilde ik het net wat kalmer aan doen!Maar!!!!...

Zie hier nu net deze foto's en weet nu niet meer ...waar maak ik mij druk over?

Ben eingelijk op zoek naar geschikt garen om een mooi plaid te haken!

Maak ik die zoals het model in coton fifty of in een acryl?Coton fifty glanst niet als coton mercerise en vind ik wel jammer!Haken kan ik niet zo goed door de beperkingen van poot!Hij is nu wat stabiel en moet dit zo proberen te houden maar als ik mij nu zou beperken tot misschien 1 vierkant van 40/40 per zo'n 3 maanden en dan de rest van de tijd brei zoals gewoonlijk zou dit mischien wel lukken!Zal er wel jaren over doen maar is toch tijdloos?

Vandaag ben ik dus in blijde verwachting want wolwinkel zal er zijn!Met wol van bergere!!!!Yes!!!!!!Met mooie promo prijzen! Bergere kan anders best wel prijzig zijn!

Over enkele maanden komt de nieuwe jaarlijkse catalogus uit en ben daar nu al erorm naar aan het uitkijken!!Als die dan in de bus valt?dan durf ik er haast niet in te kijken omdat het steeds zo'n verassing is en eenmaal hem gezien te hebben moet ik weer een jaar wachten op een nieuwe!Eenmaal bekomen dan gaat die overal met me mee en word die gebestudeert en uitgepluisd tot het haast een vodje word!Zelfs s'nachts moet ik soms zitten kijken in mijn boekske en zoek ik dan uit hoe ze bepaalde dingen maken of probeer ik met restgarens bepaalde steken uit om te zien of ik het zou kunnen maken!

Dan kan ik weer dik tevreden mijn warme nestje opzoeken ...

Om 10u vertrekken Perlefientje(dat al enkele dagen heel gedreven in boekjes snuffelt ) en ik naar Antwerpen!Daar pikken we Chrisje op(ben heel blij om haar terug te zien ,is lang geleden!) en vullen we eerst ons maagske!Dan gaan we onze draagtassen vullen!

Vele groetjes!!!!!!!Perle!

Groetjes,Perle!!!!!!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2008 om 10:40
Maar een plaid van vierkantjes kun je toch ook breien? Dat heb ik ook wel gedaan. De verhoudingen liggen even anders, ik dacht dat b.v. 9 steken en 12 pennen een vierkantje vormden, dat was dan een babydeken van blokjes in recht en averecht, dus aan beide kanten hetzelfde, met een rand van blokjes 3 steken bij 4 naalden. Maar ik wil er ook nog eens een breien van blokjes in verschillende steken, kabels, ajour, braampjes enzo, en die krijgt dan een mooie en een onmooie kant. Bevalt hij, dan gaat hij naar een baby, zo niet dan gaat hij naar onze katten.
Ik was al te laat om je veel plezier toe te wensen, ik hoop dat je goed slaagt op de beurs en veel plezier hebt met Chrisje en Perlefientje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2008 om 21:20

Perle,

Na een blik in je prachtige kasten (zou ook wel zo'n voorraadje willen, maar ben nog druk bezig met sparen) willen we natuurlijk ook wel een blikje werpen op je nieuwe aanwinsten van vandaag (ben altijd benieuwd wat mensen kopen en ervan gaan maken).

Groetjes,
Dorine
Back to Top
MissWithBird View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 132
Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2008 om 00:22

toen ik de link zag staan, dacht ik het zou wel meevallen..

maar toen ik de foto's las dacht ik: Oh sh*t!! wat veel.. daar kan ik dus echt niet tegen op.. en net zoals Perle direct beginnen met opruimen.. want zo'n bende laat ik niet liggen.. zelfs niet op mijn kamer hihi..

ik zou er wel eens in willen snuffelen voor leuke dingen om te maken
maar goed,,,

Perle, chrisje en perlefientje,zijn jullie geslaagd? zo jah,, wil graag de resultaten zien

ontdekken is een lust in ieders leven

Je bent zoals je bent
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2008 om 08:16
Ja jongens ( sorry meisjes ) laat ons meegenieten.
Antonia
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns