Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Knorretje van Winnie de Poeh

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Vanessssa View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 24 Januari 2015
Locatie: Pijnacker
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vanessssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Knorretje van Winnie de Poeh
    Posted: 24 Januari 2015 om 11:17
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een haakpatroon voor Knorretje, kan iemand me daaraan helpen?

Alvast bedankt!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12061
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 11:28
Vanessssa, klik even op forum (helemaal bovenaan) dan kom je op de indexpagina. Daar kan je de rubriek even voorstellen aanklikken en dan het topic Hartelijk welkom. Daar staat nuttige info in over wat waar en hoe.
Back to Top
Vanessssa View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 24 Januari 2015
Locatie: Pijnacker
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vanessssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 11:59
Bedankt voor je reactie Bep. Ik heb het een en ander gelezen inmiddels op dit forum en vragen als die van mij worden duidelijk uit te de reacties op soortgelijke vragen als die van mij, niet op prijs gesteld. Mijn interpretatie van een forum, een plek waar je mensen om hulp kunt vragen, is duidelijk misplaatst op deze site. Ik zal alles verwijderen.
Back to Top
Vanessssa View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 24 Januari 2015
Locatie: Pijnacker
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vanessssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 12:05
Ik kan het helaas niet verwijderen, bij deze mijn excuses aan alle leden die zich eraan storen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 12:05
jeetje , kijk ff bij hoe de vraag hulp bij granny squere beandwoord word! we zijn echt niet te beroerd om iemand te helpen hoor!
dr komen alleen veel ''binnen ploffers'' vragen om iets, je helpt waar kan en ...... hoord er nooit meer iets van. dus vandaar dat bep je even naar de hartelijk welkom topic verwijst
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 13:00
Het verwijzen naar de rubriek voorstellen is er voor dat je weet hoe het hier gaat op het forum .

Ik heb even bij je profiel gekeken ,maar daar heb je weinig ingevuld.
Zonder een e-mail adres wat je in kunt vullen achter Messenger (vlindertje ) kan iemand die het patroon heeft en wil/kan delen je ook niets toesturen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12061
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 13:05
ik heb haar een pm gestuurd met de uitleg waarom die verwijzing en ineens de vraag of het nu echt zo grof is die verwijzing.

Als je hier toch terug zou zien, op ravelry is er een gratis patroontje te vinden en ik heb zelfs de link gekopieerd en hieronder geplakt
http://www.ravelry.com/patterns/library/pooh-piglet

de echte betekenis van een forum is : discussiëren en om hulp en raad vragen. (patroontjes die onder een bescherming vallen zijn er niet inbegrepen). Maar misschien heeft er iemand een patroontje dat ergens vrij te vinden is en kan de link niet meer gevonden worden en daarom dat je verwezen wordt naar ........... met wat te doen
http://www.encyclo.nl/begrip/Forum
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 14:09
Hoi Vanessa,
Ik ben het met de dames eens; dit forum is zeer behulpzaam (ik spreek uit eigen ervaring), maar even voorstellen is altijd leuk.
Niet direct jezelf aangevallen voelen, dat is echt niet nodig!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 14:26
jij hebt best een kort lontje. en dat terwijl ik het patroon wel voor je heb. alleen als je nu even naar de dames hier boven luistert, kom je er achter hoe het naar jou toe kan komen.
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 18:23
Ik zag geen emailadres en dacht Ik zeg maar niks, laat ze eerst maar rondkijken, dan ziet ze wel hoe ze aan patronen komt. Maar graag of helemaal niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12061
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 23:41
en ze meende het want mijn pm is ook nog altijd niet gelezen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2015 om 10:00
Ik begrijp nu pas wat een forum is.

Meisjes, ik heb geen zin in ramen lappen. Wil één van jullie dat voor me doen? Wc boenen en stofzuigen mag ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12061
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2015 om 10:46
aah Magtelt maar in ONS forum helpen wij je gewoon verder met linken geven naar schoonmaakbedrijven of als er toch iemand in de buurt zou zijn dan kan het zijn dat die persoon heel lief is en zegt, kom ik spring efkes binnen. Blijkbaar gaat het er in de andere fora wel zo aan toe zoals uw voorbeeld (aan de reacties van een aantal wilhebbevragers te zien)
Back to Top
Maria16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Januari 2015
Status: Offline
Points: 162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maria16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2015 om 11:24
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik begrijp nu pas wat een forum is.

Meisjes, ik heb geen zin in ramen lappen. Wil één van jullie dat voor me doen? Wc boenen en stofzuigen mag ook.


Wacht even tot het regent net zoals hier nu,dan hoef je alvast geen ramen te zemen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2015 om 19:23
Het heeft de hele dag gehoost, de schuine ramen hoeven al niet meer. En voor ik het weet is mijn huisband weer op de been en kan hij er zijn beste krachten aan wijden. Dan heb ik tijd genoeg voor het andere achterstallig onderhoud.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2015 om 16:50
Ik vraag me wel af, als iemand zich opgeeft voor het forum, omdat ze een vraag heeft, weet ze dan ook, dat er verwacht kan worden, dat ze zelf ook vragen gaat beantwoorden? De maatschappij is zo van ikke, ikke en de rest kan stikke, misschien is dat ook wel de insteek van mensen die ons op google vinden en zich dan snel snel opgeven om hun vraag neer te kwakken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2015 om 17:09
Je zou er zelf knorrig van worden Wink
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns