Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verena

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verena
    Posted: 15 Mei 2015 om 19:27
De nieuwe Verena Burda breien, nr 6, is uit! Mooie zomercreaties, voor strand of flaneren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2015 om 17:41
Heb nog steeds een lege brievenbus - dat wordt einde abo denk ik. Als abo smachten naar iets dat al in de winkel ligt gaat mij te ver Unhappy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2015 om 20:55
Ja, ik dacht ook al, als ie niet komt, is de liefde over. Er is nu geen aanbod meer voor een jaarabo met gratis Anna, dus het wordt per kwartaal betalen. IK neem aan dat je dan ook per kwartaal kunt opzeggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2015 om 11:21
Vanochtend Verena in de brievenbus, ben nog ontstemd over de late bezorging en ook nog niet goed geluimd, omdat ik m nog niet uitgepakt en bekeken heb.
Dat uitpakken lonkt ook niet omdat de Verena vergezeld ging van een hele kudde dubieuze enveloppen - daar zit ik zo niet op te wachten Unhappy.
 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2015 om 12:01
Ja, de dierenbescherming wil dat ik naar een bijeenkomst kom om te worden ingelicht over nalatenschappen. Ik adem nog, maar ze azen al op mijn wolledozen. Nou, dat laat ik vrolijk aan mijn nabestaanden over, dan doen mijn kiezen geen zeer meer. En V&D probeerde me over te halen te profiteren van mijn VIP kortingen, terwijl ik die kaart al jaren geleden heb opgezegd. En darbij speciaal gevraagd heb of ze me uit hun adressenbestand wilden halen. De gemeente gaat kunstgras leggen op de voetbalvelden in de buurt en verder parken op elkaar aansluiten, ik wens ze veel succes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2015 om 12:07
Ge kunt misschien een testament maken waar dat in staat dat al de patroontjes voor hondenjasjes en kattemanden voor hun zijn. Maar of ze daar blij mee gaan zijn betwijfel ik.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns