Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mochilla CAL Onderkant

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mochilla CAL Onderkant
    Posted: 13 September 2015 om 19:01
Ik kan me herinneren dat er een tijdje geleden een Mochilla CAL was... (via facebook??).
Nu zag ik her en der dat de onderkant/bodem van de tas een mooie ster bevatte.

Heeft iemand voor mij het patroon van de onderkant van die tas? Voor mijn laatste nichtje zou ik namelijk ook nog een mochilla met haar naam erop maken en eigenlijk vond ik die ster aan de onderkant hier wel heel leuk bij passen.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2015 om 19:17
ik heb je iets gestuurd, maar je moet maar kijken of het het juiste is en of het volledig is.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2015 om 19:27
Dank!

Het ging me alleen maar om de bodem, de rest van het patroon met de letters e.d. die ontwerp ik zelf. Is niet zo moeilijk, gewapend met een excel werkblad.. alleen die bodem... daar wist ik me even geen raad mee (want dat is niet overal even veel steken, zoals op het tasdeel zelf wel het geval is)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns