Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Barbie haakpatronen nederlands

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kaatje52 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 September 2015
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kaatje52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Barbie haakpatronen nederlands
    Posted: 18 Oktober 2015 om 10:47
Hallo,
wie weet waar ik Nederlandse haakpatronen voor Barbie kan vinden?
ik wil voor mooie patronen wel betalen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2015 om 11:21
heb je hier al eens op het forum gekeken? Bij zoeken bovenaan geavanceerd aanklikken en bij find posts veranderen in any date en natuurlijk de zoekterm barbie intikken.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2015 om 11:51
http://www.breienmetplezier.nl/barbie.html

hier kan je er ook vinden. Er staan linken in bovenstaande link.

http://www.leentjes.net/?cat=77
en hier haakpatronen
Back to Top
Kaatje52 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 September 2015
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kaatje52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2015 om 11:56
dat zijn breipatronen. ik zoek haakpatronen.
Ik kan ze niet vinden.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2015 om 12:47
de haakpatronen had ik eronder gezet. ('k denk dat we tegelijkertijd bezig waren)
Back to Top
Kaatje52 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 September 2015
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kaatje52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2015 om 12:51
ja, denk ik ook.

dat waren ook de enige patronen die ik had gevonden.

bedankt voor de moeite.

weet je geen boekjes waar mooie uitgewerkte patronen in staan?

alle mooie koop patronen zijn in het Engels
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2015 om 12:55
Ik heb 5 mails met Barbiepatronen. Daar heb ik een e-mailadres voor nodig. En geen gezanik dat er breipatronen of naaipatronen tussen de haakpatronen staan. Want dat ga ik er niet tussen uit schiften.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kaatje52 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 September 2015
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kaatje52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2015 om 13:11


dankjewel en ik zal niet zeuren. ben al blij dat je ze opstuurt.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2015 om 13:46
En het zijn hele leuke dat kan ik je vertellen . Ben je de hele winter zoet mee

Je moet alleen ergens anders je mailadres zetten of anders Machtelt een PM =private massage sturen Zichtbaar als je op het driehoekje naast haar naam klikt( die van Magtelt bedoel ik ) anders wordt je overladen met spam . En het dan hier zo vlug mogelijk weghalen
Back to Top
Kaatje52 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 September 2015
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kaatje52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2015 om 10:23
bedankt voor de tip, ik heb een PM gestuurd naar Machtelt.

je maakt me nieuwsgierig.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2015 om 12:41
Ik heb ze gestuurd. Ik had ook nog oude uit Libelle en Margriet, maar die heb ik aan een sosijs gegeven (lid van mijn soos). Zij heeft ook de papieren exemplaren te leen, die in de gmails staan. Er bestaan ook van die rode Aviertjes met Barbiepatronen, een Spaanse jurk en een trouwjapon, misschien zijn die op Marktplaats te vinden.

Bij Barbie moet je wel opletten of ze antiek of modern zijn, het figuurtje is in de loop der jaren veranderd. Net zoals bij ons allemaal, toch?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kaatje52 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 September 2015
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kaatje52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2015 om 12:49
Machteld, Dank je wel, voor de patronen.

vriendelijke groet Gerrie
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2015 om 12:59
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

.

Bij Barbie moet je wel opletten of ze antiek of modern zijn, het figuurtje is in de loop der jaren veranderd. Net zoals bij ons allemaal, toch?


Maar wij zijn dan ook slimmer geworden met de jaren. Wij weten ondertussen dat we onze spieren moeten beschermen en daarmee dat wij met veel moeite een verpakking voor rond de spieren hebben kunnen kweken. Of dachten jullie dat ik voor mijn plezier al die chocola en taarten opeet? Dat dient gewoon om die beschermlaag op punt te houden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2015 om 08:18
Dat is ook een mooie theorie. Mijne is, dat mijn moeder anorectisch was en dat ik reeds vóór mijn geboorte heb geleerd zuinig om te springen met mijn hulpbronnen. Dat is ook een verklaring voor mijn luiheid, ik ben zuinig met energie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns