Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraag over patroon Drops

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frummel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2013
Locatie: Hoofddorp
Status: Offline
Points: 140
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frummel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraag over patroon Drops
    Posted: 09 November 2015 om 09:06
Goedemorgen!

Na al ruim 20 cm gebreid te hebben aan een sok heb ik deze helemaal uitgetrokken. Ik wil een overknee sok breien en twijfelde al heel lang over de boord. Vanochtend besloot ik dan dat ik het niet mooi vond en heb een ander patroon gezocht. Beter nu uithalen dan straks iets gemaakt hebben waar ik niet blij mee ben.

Ik wil graag van start, maar een vraag over het patroon. Meer een verificatie of ik het goed begrepen heb.

In het Drops patroon 117-12 staat: "Brei 1 nld recht en ga verder met M.1a en M.2a afwisselend over de nld."
Met uiteraard een telpatroon in de tekening. Betekend het dat ik M.1a brei dan M.2a en dan weer M.1a tot het einde van de toer. En vervolgens verder met de volgende toer van de tekening.

Fijne dag en alvast bedankt voor een antwoord :)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 09:23
Ja dat klopt . Het is het stukje op je foto boven het bandje . Je ziet ook op je teltekening dat M1a even hoog is evenveel toeren als M2a
Back to Top
Frummel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2013
Locatie: Hoofddorp
Status: Offline
Points: 140
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frummel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 10:08
Dank je wel!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns