Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zeeziek

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2016 om 09:37
mijn ervaring is dat je onder in de boot het meeste last van de golfslag hebt.   
oant Sjen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2016 om 10:49
Originally posted by francis3 francis3 wrote:

In het midden van de boot is er het minste deining. En zeker niet naar buiten kijken. (helpt bij mij toch). Maar ja, iedereen is verschillend, dus wie weet?


Ik meende juist dat het hielp als je naar de horizon keek (en daarvoor moet je juist naar buiten kijken)
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2016 om 00:05
hangt van persoon tot persoon af, maar dat is mijn ondervinding.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2016 om 10:13
Omajan al terug? En wat zijn de bevindingen? Onderin, van boven, starend, eten of niet eten? Ik ben wel benieuwd nu. Of ben je nog lichtgroentjes aan het bekomen?
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2016 om 22:25
Ben gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie van 5 weken
( voordeel van de pensionering) Ierland/Schotland. 4 x met de ferry over en geen één keer zeeziek.
Ik heb cirazerine genomen, Of dat nu hielp of de kalme zee weet ik natuurlijk maar ik was blij.
Het was een geweldige reis.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2016 om 10:08
En die kunnen ze je niet meer afpakken. En nu plannen maken voor een vakantie in het najaar.

Misschien was de zee kalm door de cirazerine.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2016 om 11:29
Of het nu door het pilletje zelf kwam ,of door het feit dat je ze enkel maar ingenomen had , jij hebt genoten en iets om lang op terug te zien .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2016 om 11:42
Wel omajan, die is binnen.
Toppie Thumbs Up dat de vakantie zo geslaagd is en de zeeziekte niet roet in het eten gooide.

Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2016 om 14:11
Ja kan er lekker op terugkijken, wat is Ierland een prachtig land, en wat hebben we geboft daar, 3 weken mooi weer, en toen nog tee weken door de schotse hooglanden tot helemaal boven in, ook daar het weer redelijk goed.
Nu ligt alle was weer schoon in de kast en ons vw-busje is schoon zodat 2 van onze zonen en hun gezinnen er elk een paar weken mee weg kunnen, dan kunnen wij weer van onze thuisbasis genieten.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns