Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dekens uit Simply Haken

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 14:12
ohhhh, ik wil ook wel zomaar 12 kilo kwijtraken hoor.
Maar vaak is het geen goed teken als het 'zomaar' gebeurt. 
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 14:14
de diëten die ze hier voorschrijven om af te vallen zit altijd havermout in. Als je terug in uw oude kleren wilt moet je eens proberen met : chocolade, wafels, cake, koekjes, chips, twixxen en marsen. Gegarandeerd dat ze er rap terug bijkomen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 17:03
IK wil best ruilen met Mutti, hoor, afwisseling kan amusant zijn. Maar Mutti wil vast geen kneus in de lappenmand.

Ik ben soms melig en als ik incheck bij de bus, zeg ik "Piep" terug, vóór ik de bestuurder groet. Kijkt die me bevreemd aan, dan zeg ik dat ik ook machiens spreek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 18:14
Moesten we maar niet doen Machtelt .
Oude bomen moet je niet verplanten

Kneuzen in de lappenmand kan ik wel mee omgaan Mijn man heeft een jaar gehad dat hij eerst een breuk operatie had ,daarna een hartoperatie en zo vlug mogelijk daarna een aneurysma operatie . Wat ik toen thuis kreeg leek nog het meeste op een natte dweil .

Dat van die havermout in dieten hoorde ik ook laatst van iemand die op dieet was .
Van de rest van de genoemde zaken lust ik er behalve chips niet een
Ik geef er totaal niet om als kind al niet Kan me de tijd niet heugen dat ik een Mars gegeten heb .
Ik heb die oude kleren een jaartje weggehangen ,als ik ze komende winter nog niet aankan gaan ze weg .
Een voordeel was dat ik in de kleren die mijn dochter weg deed paste .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns