Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Berjuan poppen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2016 om 10:28
Die is heel leuk . Ik denk dat dat ook mijn keus geweest zou zijn .

Wanneer komt ze ???
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2016 om 10:48
Ik had en heb een aap hij ligt in de la van het dressoir, zijn vacht is kaal gesleten en mijn moeder heeft meermaals de armen weer
aan moeten naaien.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2016 om 11:38
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Dat moet je hulp maar begrijpen. Ik zou het niet leuk vinden als iemand aan mijn beer zat. Je mag in een museum ook niet aan allerlei dingen zitten. En jouw poppenhoekje is een soort museum.

Helemaal mee eens! 

Het "grenzen aangeven" wordt door de buitenwereld vaak niet begrepen. Als je die grenzen niet bewaakt, zit je je inwendig te verbijten omdat een ander jouw waardes aan z'n laars lapt.     
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2016 om 18:10
oh wat leuk een plaatje er van?
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2016 om 12:24
Ik heb de pop zojuist besteld, ze komt woensdag, dat komt me beter uit. Je kunt haar zien door op googel Berjuan pop Irene in te tikken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2016 om 12:59
Oh oh, je bent dus in blijde verwachting Magtelt, blijft ze Irene heten of wordt het een andere koninklijke naam ??
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2016 om 13:13
Ik zal er over denken. Als ze maar niet met bomen gaat praten.Dat rode haar vraagt om een Ierse naam, denk ik. Ik lees net de serie over De zeven wateren weer eens, sprookjes in een ander jasje. Sorcha, Liadan, Niamh, Fainne, Eilis, Muirrin. Of anders Demelza, uit Cornwall, naar de pittige schoonheid uit Poldark, de serie die door België Eén wordt uitgezonden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2016 om 18:28
de bruine Irene is ook heel mooi maar die koffers zie ik niet..
wel prijzig..
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2016 om 18:57
In kringloopwinkels en op kleedjesmarkten kun je soms wel merkpoppen treffen, die voor een klein prijsje verkocht worden. Ik heb een paar keer geluk gehad. Maar die meisjesachtige poppen zie je niet veel meer in de echte speelgoedwinkels zoals Bart Smit, Intertoys, Top1toys en Toychamp. Die vind je alleen online. Kleine meisjes willen Barbie, K3 of Disneyprinsessen. Ik vind de kleertjes dan te veel gepriegel, hoewel ik wel eens kleertjes heb gemaakt voor nog kleine poppen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2016 om 19:04
ik heb een hele mooie chou chou babypop die kan de kleinste maat baby kleertjes aan, zo leuk en wat poppen van 35 cm ook een mooie maat voor kleertjes famosa is het merk via markt plaats en wil nog graag een grote chou chou babypop (niet de lopende die vind ik afschuwlijk)
die hebben allemaal een andere gezichts uitdrukking heel life
alleen die ik heb is chou chou,s eerst tandje; eng joh, dat tandje gaat maar heen en weer, de baterij is er uit
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2016 om 19:09
Famosa zijn lieve poppen. Ik kijk altijd naar het gezicht. Als ze eng kijken hoef ik ze niet. Ik moet ze aldoor beet pakken en aan- en uitkleden, dan moeten ze niet kijken of ze gaan bijten of krabben.

Mijn dochter had Nenuco baby poppen, die lijken erg op Famosa. Tegenwoordig zien die er iets anders uit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2016 om 19:34
leuk!

de babyborn kijken allemaal het zelfde
en vind iki niet leuk
de oudere poppen zijn vaak leuker

deze vind ik ook leuk en ik ben verliefd op een peuterpop van peuter leeftijd van over de honderd euro maar dat spaar ik nooit bij elkaar..

http://www.kidsspel.nl/Adora-poppen-61/Adora-Peuterpop-Workout-Chic-1241
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2016 om 21:23
Magtelt, kheb even gekeken naar de roodharige schone Berjuan en dacht meteen aan Scarlett O' Hara maar je hebt er al 1 die zo heet geloof ik, of niet .... en Thian, die Adora-pop is inderdaad erg mooi |!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2016 om 08:08
Morgen beginnen de weeën, dan moet ik 3 flesjes laxeermiddel innemen bij de maaltijden, het laatste flesje donderdagmorgen om 7 uur. Maar dan is de pop er al. Ik had een dwergkonijn dat Scarlet heette.

Die Adora is heel lief. Ik denk niet dat je die snel op een kleedjesmarkt vindt. Maar je weet maar nooit, ik vond twee Käthe Kruse en één Götz pop op de kofferbakverkoop voor een paar euro het stuk. En die zijn rond de honderd of zestig waard. Ik vond ze lief om te zien en keek pas thuis in hun nekjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2016 om 13:42
oh vreselijk laxeren, krijg je een onderzoek?
fijn dat je de pop krijgt

wat een mazxzel dat je zulke lieve poppen bij de kkofferbak verkoop vond
die waren gewoon voor je bestemd
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns