Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon bolero maat 128

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2016 om 17:09
Originally posted by CorryR CorryR wrote:

Kennelijk is het hier nog steeds hetzelfde,vragen om patroontjes,terwijl er zoveel te vinden is op internet.
Overal zit copyright op,dat moet iedereen zo onderhand toch wel weten.,
Ik heb dat bewuste patroon niet meer,mijnkleinkinderen zijn inmiddels te groot.

Heel netjes om speciaal een account aan te maken om antwoord te kunnen geven.

Daar kunnen de patroonbedelaars een puntje aan zuigen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Gerda Lamers View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerda Lamers Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2016 om 13:54
LOLLOLLOLLOLLOL
Groetjes Gerda
Back to Top
Jane2016 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 December 2016
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jane2016 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2016 om 20:41
Trouwens, als iemand nog steeds op zoek bent naar een naaipatroon BOLERO in tiener maat, dan hier heb ik paar gezien vanaf maat 140cm (lichaamslengte) voor €2,99 p/patroon 
http://maatpatronen.nl/mod-p.php?t=0&a=26

Back to Top
Gerda Lamers View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerda Lamers Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 12:59
Wat een onvriendelijkheid is er op Hobbydoos ontstaan, Ik heb enkel een vraag gesteld naar een patroon wat ik nogmaals wil breien en wordt nu weggezet als patroonbedelaar. Ik weet dat er heel veel patronen zijn van bolero's maar ik zoek speciaal die ene die ik dus al gebreid heb. Enne Corry, bent u niet diegene die ik heb verblijdt met een hele grote doos met naai enz. spullen, zo niet dan sorry. Ik heb die bolero een keer gebreid en dat was in 2010, en verder heb ik het patroon nooit maar dan ook nooit ontvangen. E als er copyright op een patroon zit wil ik daar graag héél graag voor betalen. Wat een misselijk zootje is dit geworden en dat om de vraag voor een patroontje.
Groetjes Gerda
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 13:38
12 december er nog mee lachen en nu niet meer. Wat kan er toch veel veranderen op een paar weken.

Ik zie nergens staan dat u een patroonbedelaar bent, tenzij u zichzelf aanspreekt met wij gerda, dan slaat het wel op u.

Degenen die hier heel regelmatig (en lees dit als wekelijks/om de 2 dagen/dagelijks) komen en lezen, weten waar dit op slaat. Diegenen die regelmatig maar om het jaar eens komen kijken vatten dit dan persoonlijk op.

Ik vind het wel grappig dat het dan over een patroontje gaat dat u op een bepaald moment nog alleen in bezit had.

Wat ik misselijkmakend vind is dat er nu wordt verwezen naar : ik heb je iets gegeven en nu verwacht ik iets terug. Iets geven doe je uit vrije wil en verblijden zelfs zonder dat de ontvanger er ook maar om gevraagd heeft.
Back to Top
Gerda Lamers View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerda Lamers Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 15:31
Er is een bericht gepost door Lao-tse met de opmerking patroonbedelaars. Ik geef nooit en te nimmer iets weg om er iets voor terug te krijgen en in dit geval heeft de ontvanger er wel om gevraagd. In de tijd dat ik erg, héél erg, actief was was het gebruikelijk om patronen te delen en er werden zelfs brei boeken uitgeruild dus er is wel wat veranderd. Gelukkig is er toch nog een hobbyist/lezeres hier die niet de discussie aangaat maar aan mijn verzoek heeft voldaan, wel niet het bedoelde patroon maar wel een die ik kan gebruiken.
Groetjes Gerda
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 16:04
In het meervoud ja, dus niet op u bedoeld. En na dat jaar dat u 'erg' actief was hier is er hier idd het een en het ander veranderd.

Renske kreeg een aantal advokaten op haar dak voor de vele patroontjes die hier gedeeld werden waar copyright op zat. (en dit was in 2012) Dat is wat er veranderd is hier. Het is niet meer ik vraag en gij geeft.

En dat is wat er bedoeld wordt in de vorige posts.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 21:37
Originally posted by Gerda Lamers Gerda Lamers wrote:

Er is een bericht gepost door Lao-tse met de opmerking patroonbedelaars. Ik geef nooit en te nimmer iets weg om er iets voor terug te krijgen en in dit geval heeft de ontvanger er wel om gevraagd. In de tijd dat ik erg, héél erg, actief was was het gebruikelijk om patronen te delen en er werden zelfs brei boeken uitgeruild dus er is wel wat veranderd. Gelukkig is er toch nog een hobbyist/lezeres hier die niet de discussie aangaat maar aan mijn verzoek heeft voldaan, wel niet het bedoelde patroon maar wel een die ik kan gebruiken.

Ach Gerda, je geeft Bep, het meest actieve lid hier van onder uit de zak, volkomen onterecht en in grove bewoordingen .. en ja, dat dat ''lid'' jou wél netjes bejegend en meteen een patroon aangeeft is geen wonder: eigen site met patronen, zoals eerder vermeld werd dus dat is makkelijk scoren voor haar .... en dit forum is een forum van ontzettend behulpzame, betrokken mensen en verdient jouw beledigingen niet .. is mijn mening.
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns