Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatroon speciale armwarmers

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ShareShanti View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 December 2016
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ShareShanti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakpatroon speciale armwarmers
    Posted: 16 December 2016 om 15:37
Hallo!

Ik ben een redelijk nieuwe haker en kan nog niet echt vanuit mijn fantasie haken...
Maaaaarrrrrrr
Ik heb van de week gedroomd dat ik hele mooie armwarmers (en beenwarmers maar die lijken me niet zo moeilijk) had gehaakt. Ze waren van die speciale wol die ik op mijn stage heb, dus die ging ik eerst zoeken.
Na heel lang zoeken op internet heb ik eindelijk een website gevonden waar ik die wol kan kopen.
Voor ik de wol ga kopen wilde ik eerst weten of iemand mij kan helpen aan een patroon.
Ik heb al heel internet afgezocht maar ik kan het niet vinden.....
Ik denk dat het gewoon niet bestaat.. Het gaat namelijk niet om gewone armwarmers..
Ik wil ze namelijk in deze vorm hebben:
Met zo'n leuk puntje.
Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik dit doe?
Ik kan eigenlijk ook nog niet patronen lezen maar ik snap dat dit simpel te leren is.
Als iemand weet hoe ik dit maak ben ik je eeuwig dankbaar!
En maak je mijn dromen, letterlijk, waar :)

Edit: Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik ga deze wol gebruiken, in het donkergroen http://www.eenrechteenaverecht.com/a-39849397-3097978/hollandwool-100-natuurlijke-garens/landwol-op-streng-100-gram/
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2016 om 16:12
Back to Top
ShareShanti View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 December 2016
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ShareShanti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2016 om 16:27
Wauw, dit is echt prachtig!
Dankjewel voor het vinden!
Ik sta trouwens open voor nog meer inspiratie..
Als iedereen zulke mooie dingen vind!
Ik vraag me wel af hoe je het gevonden hebt, welke zoekwoorden gebruikte je?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2016 om 16:31
Ik zoek altijd in de bieb en in boekwinkels. Voordeelboekwinkel en Euroland hebben veel haak- en breiboeken. Ik heb er ook veel in kringloopwinkels en op rommelmarkten gevonden. Maar veel hobbydozen zoeken het hele net af naar haakpatronen.

Je kunt beginnen met crochet en gloves.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2016 om 16:36
ik gebruikte fingerless gloves. En als je dat op pinterest doet gaat het vlugger en komt er een hele resem voorbij, van gewone tot bridal.
En dan is het klikken en klikken en klikken en op de duur weet je niet meer waar je wat hebt gezien.
Back to Top
ShareShanti View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 December 2016
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ShareShanti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2016 om 16:42
Ik zocht zelf al op pointy crochet armwarmers, maar gloves en fingerless is ook een goeie!
Pinterest is ook een goede tip....
*gaat nog meer snuffelen

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niks begrijp van het patroon van de eerder genoemde armwarmers... 
Het youtube filmpje erbij is wel echt super handig!
Ik ga het vanavond gelijk proberen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2016 om 09:01
Ik weet niet of ze er nog liggen, maar bij Action verkopen ze geregeld haak- en breiboeken van Jaroslava Dubrovca. Voor nog geen € 5. De steken worden beschreven met woorden en schema's, heel duidelijk. In haar algemene boeken geeft ze eerst een aantal steken met die dubbele uitleg en verduidelijking, dan volgen een paar projecten. En ze heeft ook boeken met projecten geschreven, waarin de basis steken vermeld worden. Met één zo'n boek zou je al aardig wat kunnen leren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2016 om 13:06
Originally posted by ShareShanti ShareShanti wrote:

Wauw, dit is echt prachtig!
Dankjewel voor het vinden!
Ik sta trouwens open voor nog meer inspiratie..
Als iedereen zulke mooie dingen vind!
Ik vraag me wel af hoe je het gevonden hebt, welke zoekwoorden gebruikte je?


Misschien dat zo iets ook te vinden is op de website van hobbydoos zelf!
Heel veel succes en laat ons het resultaat zien als ze klaar zijn, ben heel benieuwd!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.471 seconden.
Lang Yarns