Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

in elkaar naaien

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MiraChytha View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 Januari 2017
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MiraChytha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: in elkaar naaien
    Posted: 10 Januari 2017 om 20:30
op wat voor manier kan ik het beste een trui in elkaar zetten met raglan mouwinzetDead
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 21:06
Met naald en draad.

Op wat voor manier kan ik het snelste een prettig antwoord krijgen?

Door eerst even vriendelijk te groeten, daarna beleefd de vraag te stellen
Dead  (dubbel)

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 23:34
ik denk met een matrassteek dacht ik dat die heette. Je moet die maar eens goegelen of youtuben
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 08:06
Of met naaigaren in dezelfde kleur. Probeer het eerst met twee proeflapjes, dan zie je wat het meest onzichtbaar is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 08:47
of met (nylondraad) ook wel visdraad genoemd
dan zie je er ook niets van
Back to Top
MiraChytha View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 Januari 2017
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MiraChytha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 11:16
ja sorry, een goede morgen en ik heb er geen erg in gehad dat ik zo niet meteen mijn vraag moet stellen, ben het met handwerken niet gewend, alleen maar bij pc vragen en daar is het anders.
Mijn excuus hiervoor.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 11:44
Geeft nix hoor meis, wij forumleden gaan er van uit dat iedereen weet hoe het er in een forum aan toe gaat en zijn dan meestal gepikeerd als er anderen "zomaar" een vraag stellen zoals je bv op je FB bij een haakgroep kan doen als je lid bent .. Hoef je je (meestal) ook niet voor te stellen maar mag je meeliften op de info van de leden .... goed dat je je niet meteen laat afschrikken ;-))))))) en zoals je ziet en zult merken zij er heel veel behulpzame forumleden dus geniet er van !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 11:54
Originally posted by MiraChytha MiraChytha wrote:

ja sorry, een goede morgen en ik heb er geen erg in gehad dat ik zo niet meteen mijn vraag moet stellen, ben het met handwerken niet gewend, alleen maar bij pc vragen en daar is het anders.
Mijn excuus hiervoor.


Je hoeft je echt niet voor te stellen als je maar eenmalig een vraag hebt.
Maar even hallo of goeie dag is gewoon beleefd en leuk.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 15:01
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:


Originally posted by MiraChytha MiraChytha wrote:

ja sorry, een goede morgen en ik heb er geen erg in gehad dat ik zo niet meteen mijn vraag moet stellen, ben het met handwerken niet gewend, alleen maar bij pc vragen en daar is het anders.
Mijn excuus hiervoor.


Je hoeft je echt niet voor te stellen als je maar eenmalig een vraag hebt.
Maar even hallo of goeie dag is gewoon beleefd en leuk.




Vind ik ook, even voorstellen is wel zo netjes en dan zijn er altijd wel hobbydozen die jou willen/kunnen helpen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 16:02
Truien, wel of niet raglan - eerst voor en achterpand op de schouders aan elkaar zetten (bij raglan kan dit miniem zijn).
Dan de mouwen aan de trui zetten, bij de schouder - ik pas zelf de mouw eerst en werk met hulp draden, een in het midden en dan nog
twee keer het midden van voor en achter - daarna een matrassteek (bij daglicht of een goede lamp) en met een lekker muziekje op.
Daarna komt de lange naad van boord (onder) via de oksel naar de boord (pols), dit zou ik niet op 1 avond klaar willen hebben - het is gewoon
altijd veel - behalve als je een poppentrui of een kindertrui maakt.
 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 17:22
Je wilt lang plezier van je trui hebben, dus neem de tijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2017 om 14:13
Ik vind het altijd het prettigst werken als er niets meer omkrult .
Ik leg mijn werk dan altijd op een handdoek en leg er een iets vochtige doek op vervolgens iets zwaars boeken of zo ,wachten tot het droog is en dan bovenstaande aanwijzingen volgen .
Ik ben alleen zo eigenwijs dat ik het met naaigaren in de goede kleur doe .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns