Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Knutsel dagen...

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2017 om 10:04
Wat een leuk idee. eens in de paar jaar hebben we een zussen cq schoonzussen dag. Dit is iets om te onthouden.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2017 om 10:40
He dat is tof ,een leuk idee👍
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2017 om 10:45
Wij starten altijd aan het begin van het jaar met het goede voornemen om het te blijven doen...
Waar draait het op uit dat we 2 keer volhouden en dan het niet meer lukt om te plannen...
Het heeft mij iig wel een idee gegeven voor mijn verjaardag...
Vind de knutseldagen altijd het gezelligste dus als ik jarig ben ( duurt nog eventjes ) ga ik knutselen ook zeker doen...
Wat we gaan maken ga ik nog uitzoeken maar heb nog eventjes de tijd...
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2017 om 23:11
Ik ben nu bezig met diamond painting ( ook wel diamond dotz genoemd), heb nu ook mijn vriendin aangestoken en toch vind ik dat wel leuk. Ook mijn zus en schoonzus waren enthousiast toen ze mijn heks voor de maan zagen, en de vogels waar ik nu mee bezig ben. Dus wie weet beginnen zij er binnenkort ook wel aan. 
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 08:40
Daar heb ik al meer over gehoord...
Lijkt me ook erg leuk om te doen...
Maar voor ik ook maar aan iets nieuws ga beginnen moet er eerst wat af...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 10:08
Ja heel leuk!
Dat diamond painting.
Maar ik vrees dat het ok best wel kostbaar is.
En dan....heb je er een aantal gemaakt en je huis hangt vol en dan?

Dat zijn dingen die ik me dan weer afvraag he?
Ik heb b.v. een zolder vol schilderijen.
Maar ik vind het nog steeds leuk om te doen, dus ga ik er mee door.
Nu dus gezellig met zus die haar kwasten ook ontdekt heeft
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 10:30
Ja, dat vraag ik me ook wel af, waar hang ik het toch neer. De heks hangt buiten onder de overkapping. Het is de bedoeling dat de vogels achter de bank, aan de muur komt maar ik twijfel daarover, misschien gaat die ook wel naar buiten.

Duur, dat valt wel mee, als je het bij Ali express of Wish koopt, als je ze daar koopt dan ben je vaak maar 1/3 kwijt van als je het hier ergens koopt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 11:50
In Apeldoorn is een winkel met tweedehands goederen, waar je een plank of kast kunt huren om je creaties te verkopen. Ik ken de tarieven niet, maar het zal zeker goedkoper zijn dan een pand huren en water, gas en licht betalen. IK weet ook niet of de belastingdienst mee kijkt over je schouder.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 14:32
Wij hebben hier ook zo'n winkel.
Kraampje huren kost €30.- per week.
Je kan het ook door hen laten verkopen tegen 50 % van de prijs.
Je mag wel een goede omzet hebben wil je die kosten er uit hebben.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2017 om 10:29
Phoe dat zijn de kosten wel Lao-tse...
Dan is het niet eens meer leuk om te proberen wat te verkopen van gehaakt of gebreid goed...
Voor je 1 ding klaar hebt ben je vaak al snel een week verder dus mag je eerst wel een flinke voorraad opbouwen voor je zoon kraampje huurt...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2017 om 10:39
Ik ben er wel eens wezen kijken.
Je ziet een hoop oude meuk hoor!
Veel 2e hands kinderkleding.
Maar een enkel kraampje heeft wel leuke dingen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2017 om 16:27
Vraag me altijd af hoe mensen de kraam vol krijgen...
Zelf haak ik best wel veel maar dan weer een verjaardag hier een geboorte daar...
En dan is mijn kast weer een heel eind leeg...
Dus voor ik überhaupt een kraam vol heb ben ik denk ik nog wel eventjes bezig...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns