Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraagje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraagje
    Posted: 02 Februari 2017 om 13:19
Op het moment ben ik bezig met het breien van een babyspencer. Nu staat er voor de v-hals een beschrijving waar ik niet uitkom

Minder voor de v-hals de middelste steken en beëindig beide delen afzonderlijk.
Tot zover snap ik het nog. Maar dan komt het..... Minder voor de v-hals aan de binnenkant in elke 4de nld11x1 st.=haal de 3de st.r.af,BR.1st.r haal de afgehaald.st.over resp.br.de 4e en 3e st.vanaf het einde r.sa.

Kan iemand mij uitleggen wat er wordt bedoeld.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2017 om 13:34
aan de ene kant van de v haal je de derde steek af, breit er ene en de afgehaalde moet ge over de gebreide trekken en aan de andere kant van de v brei je de de vierde en de derde samen.

en nu proberen te tekenen

                         /
                        /
                      / aan deze kant van de v de vierde en derde samenbreien rechts

en aan de andere kant de derde afhalen, vierde breien en overhalen (ik heb zo'n andere schuine streep op mijn toetsenbord staan maar kweet ni hoe dat ik die op het blad krijg)
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2017 om 13:41
Aha, nu snap ik het. Dank je Bep voor deze uitleg
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2017 om 13:46
snikske hoor
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns