Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Foto

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Elannika View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2017
Locatie: Mecbelen
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elannika Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Foto
    Posted: 27 Februari 2017 om 15:25
Dag allemaal,
Ik ben nieuw hier en zit met een vraag over nepen stikken, enkel met een draad vanuit het spoel...
Ergens doe ik iets verkeerd want ik krijg toch een eindje draad en een iets of wat knoperig begin...
Zo'n uitleg zegt niet zo heel veel dus ik hoopte om er een foto te kunnen bijzetten maar ik ben niet dadelijk een expert in forums, fb,...
Is het mogelijk om een foto bij te plaatsen of...is er misschien iemand die uit mijn vraag al kan afleiden wat ik verkeerd doe?
Alvast dikke merci...al is het al maar om je tijd om dit tot hier al te lezen...
Groetjes!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 16:08
Bedoel je met een naaimachine? Wat niet in het boekje staat, heb ik geleerd van de lessen in de winkel. Als je de draad hebt ingeregen en de spoeldraad hebt opgehaald, leg je je stiksel onder het voetje, laat de naald in de stof zakken, voetje neer, en je pakt beide draden met de linkerhand beet. De eerste paar steken houd je ze losjes vast en dan pas los.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 16:22
wat bedoel je met nepen stikken. gebruik je zo'n handnaaimachintje met alleen een spoel ? en kijk even bij Tips voor het foto plaatsen
oant Sjen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 19:02
Ik zou wel eens willen weten waar Mecbelen ligt. Ik ben geboortig uit Mechelen in Nederland. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 19:30
ik denk dat het Mechelen in Belgiƫ is. Ligt tussen Antwerpen en Brussel.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 13:31
Nepen zijn volgens mij coupenaden of plooien .

Met alleen de spoeldraad ?? Heb jij soms een speciaal spoelhuis in je naaimachine ,los te koop, waar je met je spoeldraad cordons kan stikken ??
Je moet je spoel dan met de hand opwinden .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 13:51
Originally posted by bep bep wrote:

ik denk dat het Mechelen in Belgiƫ is. Ligt tussen Antwerpen en Brussel.
Ja Bep, dat wist ik wel, maar van Mecbelen had ik nog nooit gehoord. Er staat volgens mij toch echt een b
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 23:41
ja nu zie ik het ook. Ik vond al dat het raar geschreven was, maar dat heb ik wel met meer letters door de spetters en het stof die op mijn scherm kleven. Na het proper gemaakt te hebben zag ik het dus ook.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 23:44
als het belgische nepen zijn dan zijn het gewoonlijk die aan de borst worden bedoeld of soms op de rug/taille.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2017 om 09:33
Figuurnaden?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2017 om 12:52
ja figuurnaden, dat zijn bij ons nepen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.596 seconden.
Lang Yarns