Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marjan2309 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 Maart 2017
Locatie: hoorn nh
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjan2309 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon
    Posted: 03 Maart 2017 om 11:25
goede morgen /middag
Mijn vraag is , hebt hier een patroon van internet afgehaald maar snap het niet, dit is het patroon
aantal steken deelbaar door 6+5+2kantsteken wat bedoelen ze daarmee ,ik doe dit voor de eerste keer een trui te breien voor mijn zelf
In afwachting op uw antwoord
m sas de boer
marjan2309@hotmail.com

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 11:53
Heb geen idee welk patroon en waar je het vandaan heb . Hobbydoos ? Drops allemaal patronen op internet .

Aantal steken deelbaar door 6 is een kwestie van de tafel van 6 opzeggen maar hoeveel steken dat zijn ???
Laten we uitgaan van 60 dan moet je daar nog 5 steken bij opzetten plus aan weerskanten een kantsteek . Dat is volgens Bartjens 67 steken .
Het eerste aantal van 60 kan verschillen per maat/wol die 5 en die 2 blijven altijd .
Als je meer hier neer kunt zetten of een link kunnen we je beter helpen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 11:54
E mail adres weghalen lijkt me verstandig i.v.m. spam
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 12:18
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

E mail adres weghalen lijkt me verstandig i.v.m. spam


Dat zou ik sowieso doen en dan even aangeven om welk patroon het gaat en misschien ook even de rubriek voorstellen checken (is wel zo netjes al vorens vragen hier te droppen)
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 12:50
Zoals ik het lees ( al brei ik niet ) zou ik inderdaad de uitleg van Mutti volgen...
Een veelvoud van 6 nemen met daarbij 5 steken opgeteld en 2 extra voor de kantsteken...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns