Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar ik verdrietig van word

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Waar ik verdrietig van word
    Posted: 13 Maart 2017 om 14:15
We hebben het topic waar word ik vrolijk van. Nou, helaas worden we ook wel eens verdrietig dus dat topic ik heb even aangemaakt.

Ik word verdrietig van de onverdraagzaamheid van de mens. Van het zelf vernietigend gedrag van de mens.

Nu zag ik net op facebook een foto van een agent die door een Turkse demonstrant werd geschopt. Allemaal negatieve reacties eronder gezet natuurlijk, over hoe slecht die Turkse man toch is. Tja, veel van die mensen die reageerden zijn denk ik zelf ook wel eens zo agressief geweest. Maar dat mag natuurlijk van ze. Nee, het was niet goed van die Turk, om te schoppen. Maar 1. we hebben niet gezien wat eraan vooraf ginJg en 2. hoeveel Nederlanders mishandelen er tijdens/na voetbalwedstrijden of het uitgaan.

Ja, ik werd verdrietig van die foto én van die berichten. Maar ook van 1 speciaal bericht, van een Turkse man die het in het Turks schreef, ik kon het laten vertalen en wat bleek:  hij bedreigde ons allemaal. Ja, daar wordt ik nu ook verdrietig van.

Zo, nu snel naar dat ander topic, daar word ik dan toch veel vrolijker van.

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2017 om 21:22
Botsende temperamenten leveren veel ongein in de wereld. Zeker als het zo dicht bij huis is, zet dit wel tot nadenken. 

Eigenlijk heeft dit forum daar een mooie emoticon voor: Ying Yang 
Als ieder zijn eigen lichte- en schaduwkant integreert, draag je iets bij aan de totale harmonie in de wereld.  
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns