Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ga ik goed?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gogi View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Februari 2017
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gogi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ga ik goed?
    Posted: 20 Maart 2017 om 10:37
Goeiemorgen forumleden,

Even een vraagje over mijn patroon nr. 169-3 truitje met ajourmotief aan de bovenkant.
Ik heb de pas klaar en ga nu verder met het lijf. Het patroon geeft aan dat ik verder moet breien in tricotsteek maar dan krijg ik aan de goede kant een averechte steek. Ik dacht zelf dat het een ribbelsteek 
zou moeten zijn. Ga ik wel goed?

Groetjes

Gogi
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 11:23
Het lijf is in tricotsteek, dus alle rechte steken aan dezelfde kant en alle averechte ook maar dan de andere kant. Alleen kan ik op de foto niet zien of het de rechte of de averechte kant is, die als goed wordt beschouwd.
De boord is dan weer in ribbelsteek.

en tussen haakjes (als je nog een vraag hebt over dat patroon is het makkelijker dat je het in hetzelfde topic van je vorige vraag zet, dan staat alle info erover bij elkaar)
Back to Top
Gogi View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Februari 2017
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gogi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 13:11
Hallo Bep,
Bedankt voor je reactie. Ik ga gewoon verder in tricotsteek. Dit betekent voor mijn truitje dat de goede kant averecht is. 
Ik kon mijn vorige vraag niet vinden daarom stelde ik de vraag maar weer opnieuw. Ik weet trouwens niet hoe ik dit weer terug kan vinden. Ben niet zo computerminded.

Ik ga ervan uit dat ik het nu verder zonder jouw hulp voor elkaar ga krijgen.
Nogmaals bedankt.

Groetjes Gogi
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 13:45
het makkelijkst om terug te vinden is op uw vetgedrukte naam naast uw tekst klikken. Daar kies je find members post. Dan kom je op een ander scherm en als je zeker weet dat het minder dan een half jaar geleden is klik je gewoon onderaan op start zoeken (of je verandert die laatste zes maanden in any date). En dan krijg je alle teksten die je gepubliceerd hebt hier op het forum en is het makkelijker terug te vinden.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns