Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezellie

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:34
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:36


Het is gelukt....dubbele url aanduiding...link plaatsen tussen ] en [ en vervolgens = weghalen en de daarachter staande ] met backspace achter url zetten
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:37
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 15:38
IK KAN HET...IK KAN HET....IK KAN HET...

Halleluja....YEAH...nu gauw deze heel hard zetten om te vieren

https://www.youtube.com/watch?v=DbkVJloPVC0
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 19:59
die dubbele gerstekorrel maakt wel dat je minder steken moet opzetten dan normaal. En het blijven wel 12 bollen die je gebruikt. Maar ik zou dan toch al met een zeven breien.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:14
Hey Bep,

Ik ben er nog niet aan begonnen. Ik heb nog een trui op de naald staan van Action wol. Hebben jullie in België ook Actionwinkels?

Deze wol kost maar 0,50 cent een bolletje . Ik wil echt deze trui eerst afmaken want ik ken mezelf. Anders begin ik weer aan iets nieuws en belandt dit weer in de kast.

Wat is toch die verleiding....van nieuwe wol en nieuw patroon?

Dus jij zou op pen 7 breien..Ik misschien ook wel want ik brei nogal strak. Ik zal het even af laten hangen van de proeflap.

Nog bedankt voor het plaatsen van het testblad voor plaatsen van een link. Ik heb het inmiddels onder de knie
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:21
ja hier zijn ook actions met een assortiment van telkens 3 of 4 bollekes garen. Dus een trui kunt ge er al niet van maken of het moet er een met streepkes zijn.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:24
Oké...dat is dan in Nederland anders....

Ze hebben niet heel veel keus maar wel genoeg van de keus die ze hebben.

Ik had tien bolletjes nodig voor een lange trui dus ik was voor 5 euro klaar!

Ik vrees de eerste wasbeurt....

Maar ik ben toch niet zo'n wassert Ik douche ook maar eens per maand!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns