Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vogels.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vogels.
    Posted: 21 Maart 2017 om 19:48
Het dameskoor nam afgelopen zondag na 45 jaar trouw bij alle mogelijke gelegenheden gezongen te hebben in de kerk, afscheid. De leeftijd van de dames en hun dirigent begon toch wel echt een rol te spelen. Mijn man kwam op het idee een attentie te regelen. Kun jij misschien????
Het is een gratis patroon.
Ik heb er 25 gebreid.  Voor de dirigent een haan gehaakt.


De krans had ik nog liggen, maar moet nog een decoratie krijgen. Op de krans staan er maar 22. Zaterdag heb ik er nog 2 meer moeten breien, maar stond de krans al in de kerk te wachten.  En zondag bleek dat ik eer eentje verkeerd had weggegeven. Kon ik toch moeilijk gaan terug vragen, dus nog een gebreid.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 20:26
Wat on ge lo fe lijk bijzonder .. Komplimenten voor deze mooie afscheidsvogeltjes .. echte zangertjes denk ik...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 22:33
geweldig leuke actie en verrassingen attentie
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 23:18
Perplex!!! Clap Dat is een geweldige verrassing. Wat een leuk idee om dat zo te maken. Al die scheve kabels om een krans heen zien te krijgen. Complimenten.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 06:34
o wat moooooooooi zeg
en wat leuk bedacht
geweldig
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 08:04
Erg leuk bedacht zeg...
Daar zullen ze allen erg blij mee zijn geweest...
En natuurlijk blij verrast...
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 08:55
Kheb t patroon neergeladen maar tlijkt me zo moeilijk..of ist te doen Lida ?? Ja, zul je zeggen want kheb er 25 gemaakt ( of meer)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 09:50
Die haan is anders ook niet mis, met al die afwisselende kleuren
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 09:51
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Kheb t patroon neergeladen maar tlijkt me zo moeilijk..of ist te doen Lida ?? Ja, zul je zeggen want kheb er 25 gemaakt ( of meer)
Er staat te maken in een uur of 2 en het moet jou aanspreken, want het maken van zo'n vogeltje wordt vergeleken met een hai-koe
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 11:06
Allereerst: Dank jullie wel.
De dames hebben het heel erg leuk gevonden, heb ik gisteren vernomen, de voorzitter kwam zelfs een bloemetje brengen als bedankje.
Nee, het patroon is echt niet moeilijk. Bij het eerste zit je natuurlijk wat te knoeien, maar als je het eenmaal door hebt zijn ze echt snel klaar. Ik had geen uur nodig voor een. Overigens, je hoeft de wraps niet op te nemen die zijn tegelijkertijd om het patroon te accentueren. Als iemand er aan wil beginnen en nog vragen heeft, niet verlegen zijn maar vragen!!
Ik brei nu de zwaan van dezelfde ontwerpster. Was een paar weken geleden even gratis, ik had het nog net op tijd gezien!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 12:28
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Kheb t patroon neergeladen maar tlijkt me zo moeilijk..of ist te doen Lida ?? Ja, zul je zeggen want kheb er 25 gemaakt ( of meer)
Er staat te maken in een uur of 2 en het moet jou aanspreken, want het maken van zo'n vogeltje wordt vergeleken met een hai-koe
i


Oooh, meen je dat .. dan gaak me er zeker aan wagen

een vogel ontstaat
de breinaald er op loslaat
nieuw leven in huis

niet volmaakt deze koe maar alla, ik las trouwens vant weekend ergens, ander anderwerp ja, dat
de Amish vrouwen bewust een fout in hun werkstukken maken om te tonen dat niets in het leven perfekt is...
heeft een bepaalde naam maar die moet ik weer ff opzoeken...

ieder vogeltje
zingt zoals het gebekt is
meerstemmig koortje
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 13:28
Dat van die Amish vrouwen heb ik ook ooit gelezen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 14:30
De goochelaar geeft aan : Amish mistake of Humility Block...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 16:39
Wat leuk en knap ben niet zo breister haak liever. Maar heel mooi.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 17:33
Geweldig ,heel mooi,heel knap gedaan 🌷
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:08
Mooi en zelfs snaveltjes zitten eraan.
Die ene verkeerde zal aan een ongelofelijkluidemeezangeresonderhetvolk geweest zijn dat die gegeven is.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 21:25
zien er prachtig uit.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 18:54
Erg leuk zo'n traktatie en wat een mooie krans. Wie wat bewaard heeft wat.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 19:29
Dank jullie wel. Die en verkeerde is naar iemand gegaan die ooit lid was, maar nu niet meer. Dat was niet de bedoeling, maar goed, als deze dame niet ziek was geworden zou misschien toch nog steeds lid zijn geweest.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 19:47
Wat zijn de vogeltje leuk en mooi en de haan prachtig.
Een heel leuk idee!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.859 seconden.
Lang Yarns