Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Toch maar even vertellen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2017 om 20:27
Tjee Bloem...das niet niks. Fijn dat het zo kan en je snel weer op de been bent, maar.....rustig aan en heel veel beterschap.

Sterkte:
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2017 om 10:04
Beterschap Bloem!
En niet te hard met die Mercedes van je hé? ;-)
december2011

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2017 om 11:10
Sterkte met het herstel, Bloem
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2017 om 11:41
dank jullie wel .het gaat heel goed,
oant Sjen
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2017 om 12:44
Dat zijn goeie berichten.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2017 om 11:37
Gelukkig is er tegenwoordig veel mogelijk. Ik wens je een voorspoedig herstel toe Bloem!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2017 om 12:42
Gisteren had de post bode weer nieuwe verrassingen voor me meegenomen.
een Prachtige RoodKardinaal  en een Grasparkiet  met onder zijn vleugels een spinnenweb ,met echte spin en vliegen geweldig heel lief dat dat jullie mij zo verwennen,dank jullie wel.
mijn Man gaat een zitstok maken en dan komt alles in de serre voor het raam te hangen.
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2017 om 12:44
Wat een mooie handwerkstukjes heb jij gekregen! Is je man niet reuze blij dat jij hier trouw lid bent? Als de zitstok klaar is, zijn wij natuurlijk benieuwd naar het resultaat.  
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2017 om 12:45
Ooooooh, wat een mooikes weer, superrrr .. W.b. Die kardinaal: die wil ik al jaren haken voor mn e.vriendin in Ohio, de Cardinal is hun State.bird maar ik ben ooit begonnen en: veuls te moeilijk voor mij met mn korte lontje ;-( wat een mooie verrassingen kreeg je vlak voor pasen, en zó van harte gegund Bloem !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2017 om 13:01
Wat zijn ze super mooi. Fijn dat je zo verwend bent. Ik ben reuze benieuwd naar het geen wat je er mee gaat creëren.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2017 om 21:25
fijn dat je zo verwend bent geniet er van je hebt het verdiend. Helaas heb ik deze keer niet mee gedaan.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2017 om 22:31
o die zijn ook mooi. En sorry hoor maar de maakster van die grasparkiet heeft te weinig vulling gebruikt zie ik aan de buik. Een beetje kritisch mag toch wel hoop ik.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2017 om 23:16
Wens je een goede genezing toe en dat je tzt daar in Friesland de Elfstedentocht weer kunt meedoen
( ha, ha)
Alle gekheid op een stokje, Bloem ik wens je een voorspoedig herstel.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2017 om 23:27
oh je hebt nog meer leuke dingen gekregen. Leuk om te zien.
Ook ik ben er nieuwsgierig naar het resultaat, wat je er mee gaat doen....
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 10:29
Beppie, het kan zijn dat de grasparkiet juistekes inademt om een geweldig mooi lied voor Bloem te fluiten, vandaar die inhammekes en nee, de parkiet is niet door mij gemaakt ;-))))))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 10:32
Of die stumper heeft honger waardoor z'n buikje ingevallen is. Een parkiet is een zaadeter en het enige dat hij voorgeschoteld krijgt is een SPIN... Sick
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 11:27
De Parkiet is door Bep gemaakt .en als hij helemaal goed gevuld zou zijn geweest , paste hij niet door de brievenbus.
Ik ga hem wel even bij voeren voordat hij op stok gaat.
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 11:50
dat was dus idd het probleem. Volgende in de rij die iets gevuld gaat krijgen, laat ik het open zodat er vulling bij kan gestoken worden. Nadeel is dan wel dat ge het gat moet dichtmaken en draadje instoppen. (is nu wel goed stevig gebeurd). Maar die kardinaal ziet er wel goed gevuld uit. Zal ik daar mijn licht eens moeten gaan opsteken hoe zij dat brievenbuswaardig heeft ingepakt.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 11:52
Haha bep LOL  Ik vind hem mooi hoor!

Hopelijk gaat het met de knie snel beter! Mijn moeder heeft een half jaar geleden een nieuwe knie gehad, maar die had heel erg veel pijn.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns