Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Yeahhh...hij is af!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Yeahhh...hij is af!
    Posted: 04 April 2017 om 16:34
Gelukkig....mijn trui is af! Het was een project van uithalen...opnieuw...uithalen...opnieuw. Dus het heeft heel wat van me gevergd en ik denk dat als ik dit forum niet achter me had gehad dat ik hem allang in de hoek had gegooid.

Ik had hem al eerder af...helemaal in elkaar gezet. Maar toen waren de mouwen me te lang. Dus de mouwen weer vanaf de onderkant losgehaald en ingekort



Maar...hoera...hij is af. En dat is een grote overwinning op mezelf! Het is een soort wijd tentmodel LEES: hij is te wijd maar ik hou mezelf voor dat dit het model is!

Ik weet niet of ik hem buiten aan durf maar voor in huis is hij fijn!
Ik kan geen foto plaatsen want ik heb nog een ouderwetse mobiel waarmee foto's maken niet kan!

Nu heb ik op dit moment een nieuw breipakket staan waar mijn handen voor jeuken. Maar ik ben nog een zomersjaal aan het haken ( sinds vorig jaar) en ik ben nu helemaal in de mood van het doorzetten dus ik heb besloten die eerst af te maken. Hij is ook te leuk om te laten liggen.

Ik zal hieronder de link plaatsen...

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2017 om 18:05
Dat zijn allemaal vierkantjes en driehoekjes. Moet je ze meteen aan elkaar zetten? Ik heb wel ergens een patroon van granny strepen, je kunt die zo kleurig maken als je wilt, je begint in de nek en dan wordt de driehoek steeds groter, tot je over elke toer een uur doet. En je maakt hem zo groot als je wilt.

Fijn dat je trui af is. Noem hem gewoon tuniek en draag hem ook buiten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2017 om 18:55
Leuke sjaal maar die trui zou ik ook weleens willen zien (zoals jij hierover verteld moet het toch wel leuk geworden zijn). Wie weet krijgen we hier ook nog een plaatje van te zien.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2017 om 20:37
Top idee, Magtelt....ik noem hem mijn zelfgebreide TUNIEK. Hij is helemaal T(UNIEK)    Het is mijn eigen bedenksel...er is géén tweede van!

Jaaaa...Dilianne...jij wil hem graag zien, hé...toch niet om me te kunnen uitlachen, hé

Ik heb hem al aangehad met hond uitlaten en er zijn nog geen mensen om me heen flauwgevallen!! Dus het valt misschien mee.

Trouwens...ik ben zo razend knap...ik kan ALLES hebben!

Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 08:26
Kijk that's te spirrit...
En handwerk is altijd uniek dus ik zou zeggen als jij het leuk vind lekker dragen...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 10:49
Top 😗haarlemmertje nu ben ik toch ook nieuwsgierig en niet aleen voor de jas ....😆
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 11:05
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:


Trouwens...ik ben zo razend knap...ik kan ALLES hebben!
 
Of misschien wandel jij met een hele woeste hond rond LOL Maar wat kan jou het schelen, draag het geniet van jouw moeite en
o dan moet ik altijd aan Marijke Helwegen denken, borstjes vooruit, lipjes getuit halen we de concurrentie onderuit. Gaan LOL
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 11:07
Fijn dat je trui af is, ben ook wel nieuwsgierig hoor.
En wat goed dat je zomersjaal af gaat maken, hij ziet er leuk uit.

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 12:39
Soms is het goed om iets te laten wachten zodat je in het juiste seizoen weer verder kan. Gefeliciteerd met je "Tuniek". Een goeie naam ergens voor vinden, maakt het direct kostbaarder. LOL  
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 12:51
Dank jullie wel voor jullie leuke reacties...word er helemaal blij van!
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2017 om 16:46
Dat is een fris model, leuke kleuren. 
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2017 om 17:32
De zomersjaal is af....en prachtig geworden! Mag ook wel...de wol is ongeveer 10 euro per bol. Maar dan heb je ook wat...

Helaas kwam ik wel wol tekort. De sjaal moest omrand worden met vasten en daarvoor had ik net niet genoeg. Dat gaf verder niets want ik had gelukkig nog wel wat liggen in een bijpassende kleur maar ik had wel zoiets van...voor zo'n dure sjaal had dat toch wel oké moeten zijn! Maar niks in het leven is perfect behalve God!

Ik ga hetzelfde model nog een keer maken in het gebroken wit met wol van de Action Regular 0,50 cent per bol. Dan compenseer ik die dure sjaal weer

Morgen eerst wat in huis doen. Als ik druk ben met handwerken blijft alles liggen. En dat kan toch ook niet te lang
Dus morgen even als een tornado door het huis en dan ga ik aan mijn nieuwe breipakket beginnen...een lang vest!
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2017 om 11:47
Succes met je nieuwe breiwerk. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns