Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pinterest

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Pinterest
    Posted: 10 April 2017 om 23:55
Even een vraagje....zijn er hier fervente gebruikers van Pinterest?

Ik heb eergisteren een account aangemaakt maar snap er niet veel van. Ik ben er zojuist op aan het kijken en heb een paar dingen aangeklikt die me leuk leken maar ik krijg dan van datgene helemaal geen patroon.

Het gaat bv over een sjaaltje. Dan klik ik op dat plaatje krijg ik weer hetzelfde plaatje met de tekst erbij dat iemand het heeft bewaard. Ik kan het ook nog openen....dan krijg ik hetzelfde plaatje maar dan vergroot....maar geen patroon.

Bij die Blumenwichtel ging het heel eenvoudig. Ik klikte op het plaatje en kwam direct op de site van de ontwerpster waar het patroon stond.
Waarom lukt dat dan niet met dat sjaaltje?

Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2017 om 08:26
Omdat sommige dingen door anderen geupload worden niet via de orginele website...
Het plaatje linkt door naar de pagina waarvan het met een mooi woord gepint is...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2017 om 10:22
Ik heb me ooit opgegeven en dat was dat. Ik zit ook al op Facebook en het werd een beetje veel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2017 om 10:47
Ik gebruik het heel veel ,gewoon om te kijken naar al dat mooi is,je moet een bord maken en daar een naam op tikken wat je er op zet ,ik heb van breien en haken ,van gezond eten van muziek en zo kan je heel veel borden maken ,patronen zijn er niet veel bij ,als je iets mooi ziet klik je op bewaren en dan komt een bord en kan je kiezen op welk bord je het zet ,heeeel leuk om te doen,en verslavend want er blijven leuke dingen komen😋
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2017 om 12:57
Vind het ook echt een site vol ideeën dingen die je anders nooit zelf had bedacht komen daar voorbij...
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2017 om 12:59
Maar wat heb je nou aan een bord met prachtige plaatjes van gehaakte en gebreide dingen maar waar geen patroon bij zit ?
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2017 om 13:01
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Omdat sommige dingen door anderen geupload worden niet via de orginele website...
Het plaatje linkt door naar de pagina waarvan het met een mooi woord gepint is...


Maar dan zou je toch op die originele pagina waarvan het plaatje geüpload is toch een patroon verwachten?
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2017 om 13:09
Pinterest is ook geen bord om patronen uit te wisselen Haarlemmertje maar om dingen, die jij Interessant vindt, Pint .. Gewoon leuk om te bekijken en evt een idee op te doen en soms heb je de mazzel dat .t een gratis patroon is maar heel vaak dus niet of je gaat aan de google en komt soms wel dat patroon tegen...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2017 om 13:19
Oké....dus met die Blumenwichtel had ik gewoon beginnersgeluk?

Ik dacht....dat werkt mooi. Allemaal prachtige gemaakte dingen...je klikt op het plaatje en het patroon komt tevoorschijn. ( er ging een wereld voor me open...LOL...)Maar zo werkt het dus niet!

Nou....dan denk ik toch niet dat het iets voor mij is...ik heb geen zin om naar allemaal loze plaatjes te kijken en me dan rot te zoeken of ik ergens het patroon kan vinden.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2017 om 19:17
Ik gebruik het ook veel, lekker kijken en ideeën op doen.
Maar heb daar geen account, dat is meer om het daar voor jezelf weg te zetten,
je vind dan vlugger de dingen terug, omdat de dingen bij elkaar staan.
Maar dat doe ikzelf op mijn PC.
Ik kom toch heel regelmatig een patroon tegen hoor, maar niet bij alles.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2017 om 23:30
Creaans,

Ohh...ik dacht dat je zonder account niet op Pinterest kon kijken. Dan had ik het ook liever zonder account gedaan. Ik zal zeker in de toekomst nog weleens kijken. Als ik er een aantal dingen op vind waarvan wel het patroon wordt vermeld dan is dat mooi meegenomen!
Maar borden aanleggen en pinnen dat is me allemaal te ingewikkeld en ik zie daar ook de noodzaak niet van in. Een gevonden patroon sla ik gewoon op op mijn laptoppie!
Back to Top
Angelie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 Juli 2016
Status: Offline
Points: 350
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2017 om 13:07
Ja ik gebruik Pinterest heel veel , delen van mijn eigen foto's en creaties.
En opslaan van items die ik leuk vind.
https://nl.pinterest.com/sasjimshell/

Groetjes Saskia, Angelika's Treasures
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns